Ga naar inhoud
  • 0

Polo 1.6 TDI 2013


passatmark

Vraag

Goede avond,

Mijn vriendin rijdt een polo 16 TDI uit 2013.

De polo begon als hij koud was soms even in te houden.

Maandag ging hij even in zijn omloop en het gloeispiraal lampje aan.

We konden door de koppeling in te strappen hem weer aan de gang krijgen.

De auto bij de garage laten uitlezen en we hebben de volgende foutmelding uitgelezen:

Voedingsspanning verstuivers N30...N33 (rep,- groep 23)

0001 a motorelektronica

7078 P214700 voeding verstuiver(s) A kortsluiting met massa (01100000 passief /Sporadisch)

 

Ze hebben een instuiver vervangen en de rest van de dag ging het goed

Vanmiddag ging hij zwaar in de omloop lampje gloeispiraal ging weer branden al hortend en stotend thuis gekomen.

 

Wat kan het zijn...... Ze neemt morgen mijn passat mee naar het werk en ik moet in de polo gaan rijden ????

Zo ver ik het kon bekijken allle draden bekeken maar op het oog niets kunnen vinden.

 

Alvast hartelijk dank voor het meedenken.

 

Passat Mark

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Worst case scenario.. Maar check je brandstoffilter eens. Als hier hele fijne metaaldeeltjes in zitten... dan ga maar even goed zitten.

 

Heb dit gehad binnen garantie periode. Anders had ik €3000,- af kunnen tikken. Door de metaaldeeltjes in je brandstofsysteem vervuilen je injectoren. Alles dat met brandstof in aanraking komt dient gereinigd te worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik ga vandaag de dikke kabelboom even controleren en ik weet niet of de verstuiver is ingelezen.

Zal dit ook nog even checken.

vanmorgen 1 keer op de snelweg opnieuw moeten starten en ik keer een hikje gehad. :evil:

hoop dat we vanmiddag de klacht kunnen vinden en oplossen. 

 

 

een ieder hartelijk dank voor het mee denken.

 

Super :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden