Ga naar inhoud
  • 0

Oil pressure stop engine!


blue-madness

Vraag

En ja hoor net voor dat ik afscheid wil nemen van mijn passat gaat het olie lampje branden en begint de auto te piepen. Ook slachtoffer geworden van het leuke mee neem as probleem. Eerst de sensor vervangen maar daar was het niet mee opgelost, toen maar het asje gaan vervangen.... met als resultaat.... Hij doet het weer! Helaas wel heel de carter en oliepomp eronder uit en 3 dagen van mijn vakantie verpest.post-22147-15345759661482_thumb.jpegpost-22147-15345759759303_thumb.jpegpost-22147-1534575981508_thumb.jpegpost-22147-15345759931739_thumb.jpegpost-22147-15345760003111_thumb.jpeg

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik zit dit draadje te lezen, maar begrijp niet helemaal om wat voor "asje" het gaat en hoe ik kan merken dat deze vervangen moet worden.

Gezien de reacties heeft mijn auto (B7 2.0 TDI uit 2011) ook kans op dit euvel, en wil ik ook graag voorkomen dat de motor in de soep draait.

Dan ga er maar eens van uit dat je ook zo’n asje hebt. Hoeveel km heeft de jouwe gereden? Bij mijn 2012 was na 225k duidelijke slijtagesporen zichtbaar. Maar denk dat het weleens snel kan gaan als het eenmaal begint.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je het zelf doet niet dan kost het een 10tje maar als je het laat doen denk ik wel. Carterpan en oliepomp moeten er onderuit en ik kan je zeggen dat dat geen leuk en snel klusje is. Dus op een honderd of 2 zal je wel uitkomen kwa uren denk ik. Ik heb er 2 daagjes(2× halve dag en 1 hele) over gedaan met vele onderbrekingen. Bij de garage een uur of 4 5 denk ik. En als je er aan begint het asje al bestellen want die was vorige week in heel Nederland nie te krijgen hahah dus moest dagje wachten.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden