Ga naar inhoud
  • 0

Highend boordnet inbouwen


Procaliber

Vraag

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Als ik de huidige boordnet wil vervangen voor een highend versie wat komt er allemaal bij kijken? Alleen inbouwen en met vagcom aanpassen?

Oude uitlezen noteren of zoals ik doe foto’s maken van de instellingen.

 

Dan de oude demonteren en nieuwe plaatsen en alle bytes en bites weer goed zetten

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het is ook handig dat er geen keyless entry op zit als je dit niet hebt op de auto. Of je moet dit in willen bouwen ook.

Gaat dat niet via de CCM Roy?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Durf ik niet te zeggen, het comfort openen en sluiten bij mij gaat via de BCM.

Dan moet je wel weten hoe je een sleutel aanleerd op de nieuwe BCM.

Volgens mij leer je in de BCM geen sleutels in maar in de CCM. Maar denk dat gekeerde onder ons het kunnen bevestigen

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee heb ik gelukkig niet haha

Aan de slag dan maar en vergeet niet de vergrendeling los te schuiven, anders krijg je de stekkers niet los

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kessy en start onderbreking zit bij de 3C in de comfortmodule. Ook bij de 3AA is dit zo. De Scirocco gebruikt een totaal anders BCM waarbij het BCM en comfort module in 1 module zijn verwerkt.

 

Inbouwen is gewoon plug and play.

Coderen zal ook niet veel anders zijn dan een paar bijkomende bits die wat meer functionaliteit geven.

Mogelijks is zelf kopiëren van de bestaande codering gewoon mogelijk .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kessy en start onderbreking zit bij de 3C in de comfortmodule. Ook bij de 3AA is dit zo. De Scirocco gebruikt een totaal anders BCM waarbij het BCM en comfort module in 1 module zijn verwerkt.

 

Inbouwen is gewoon plug and play.

Coderen zal ook niet veel anders zijn dan een paar bijkomende bits die wat meer functionaliteit geven.

Mogelijks is zelf kopiëren van de bestaande codering gewoon mogelijk .

Van de 3C wist ik het eigenlijk wel zeker maar mbt Scirocco... weer wat bijgeleerd

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Coderen zal ook niet veel anders zijn dan een paar bijkomende bits die wat meer functionaliteit geven.

Mogelijks is zelf kopiëren van de bestaande codering gewoon mogelijk .

Hangt er van af of de huidige BCM 23 of 30 bytes heeft... Als die 30 bytes heeft kan je kopieren, anders is het manueel alles aan te vinken.

 

Met Readlabel kan je alles offline doen...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Alles is gelukt hoor! Had alleen een klein probleempje met de accu, maar uiteindelijk komt alles wel goed haha

 

Alleen wat me opviel schijnbaar had ik al een highend 30byte boornet (3C0 937 049 AJ), maar deze ondersteunde geen DRL en bochtverlichting. Nu heb ik 3C8 937 049 E, en die ondersteund dat wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden