Ga naar inhoud
  • 0

Stekkers onder voorstoelen


JFYdetailing

Vraag

Hallo,

 

Ik heb een lederen interieur set gekocht. En nu zie ik onderaan de stoelen wat connectors/stekkers zitten, maar ook helaas wat afgeknipte kabels. Nu heb ik een aantal vragen hierover:

- Kan iemand mij vertellen welke connectors/stekkers dit zijn?

- Tot wat behoren de afgeknipte kabels en kunnen deze eenvoudig gemaakt worden?
- Zijn deze stoelen voorzien van stoelverwarming? Deze optie heb ik momenteel nog niet, dus zou mooi zijn. :)

 

Heb wat foto's toegevoegd.

 

Alvast bedankt.

 

Gr.

 

 

Foto 1:

sb31y1.jpg

 

 

Foto 2: 

2u7p2jn.jpg

 

 

Foto 3: 

264peyv.jpg

 

 

Foto 4: 

218y9w.jpg

 

 

Foto 5: 

30n7oua.jpg

 

 

Foto 6: 

2cp7zhi.jpg

 

 

Foto 7: 

solkwp.jpg

 

 

Foto 8: 

34g5bb9.jpg

aangepast door mrfaya
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

@@dreke Stoelkabelboom rechts, moet dat niet  3AA 971 366 E ? Tenminste, dat nummer zie ik in je plaatje staan.  :mrgreen: 

 

Heb m'n VW dealer net even gemaild voor bestuurdersstoel: 3AA 971 365 B, passagiersstoel: 3AA 971 366 E.

 

Ik ga morgen PIN 12 doorknippen en soldeer ik deze voor mijn BCM. 

 

Even voor de goede orde... De Kufatec stekkers onder m'n tapijt, de pinnen daarvan, kloppen deze wel voor de stoelen die ik ga plaatsen? Of zit daar ook weer een verschil in met een B7? (Even van uitgaande dat Kufatec mij wellicht kabelset heeft gestuurd voor een ander model Passat)

 

Ik heb 4 zekeringen moeten aanleggen in m'n fuse box. 2x 30A (grote), 1x 20A (grote), 1x 15A (kleine zekering).

Heb slot nummer 6 in de fuse box voor de 15A genomen, nummer 33 voor de 20A en nummer 34/35 voor de 30A.

 

Gr.

aangepast door mrfaya
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@dreke Stoelkabelboom rechts, moet dat niet  3AA 971 366 E ? Tenminste, dat nummer zie ik in je plaatje staan.  :mrgreen: 

 

 

Ja natuurlijk... 365 voor links en 366 voor rechts. Gelukkig had ik een schermprint meegepost...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zit er op BCM stekker T52b ook iets van een locking? Ik heb net het kabeltje van climatronic PIN12 gesoldeerd op de oude/verkeerde BCM kabel. Maar krijg hem als nog niet goed in positie 21 van de witte B stekker. Ik heb alleen het witte kapje eraf gehaald. Is er nog iets wat moet gebeuren?

 

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden