Ga naar inhoud
  • 0

Airco Passat B8


Mattao

Vraag

Hoi allemaal,

 

 

Had een vraagje, de laaste dagen is het erg warm geweest, airco staat lekker voluit in de auto,werkt perfect!

Alleen had ik 1 ding, als ik de auto start of aanzet, komt er een soort van witte poeder achtig uit de roosters.

Hebben jullie hier ook last van?

 

het is niet echt veel, maar ook niet weinig, en stoor me eraan, omdat de dashboard en omliggende gedeeltes soort van witte puntjes hebben 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi allemaal,

 

 

Had een vraagje, de laaste dagen is het erg warm geweest, airco staat lekker voluit in de auto,werkt perfect!

Alleen had ik 1 ding, als ik de auto start of aanzet, komt er een soort van witte poeder achtig uit de roosters.

Hebben jullie hier ook last van?

 

het is niet echt veel, maar ook niet weinig, en stoor me eraan, omdat de dashboard en omliggende gedeeltes soort van witte puntjes hebben

 

Toch geen smokkelauto geweest ????????????????????????.

 

Dit heb ik nooit meegemaakt en ben toch nieuwsgierig wat het is

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kan ook opgedroogde cockpitspray of zo zijn. Gebruik die troep zelf niet maar in het veleden wel vaker meegemaakt. Zeker bij auto's waar het erg gul is aangebracht en niet goed is uitgepoetst. Als je dan met een zaklantaarn of zo in je roosters kijkt zie je een een soort van wit laagje. Dit laat dan los en komt met vlokjes of poederachtig eruit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden