Ga naar inhoud

Kan niet reageren op dit onderwerp


Gast Jewepe

Aanbevolen berichten

Zoals in de aanhef staat. Ik heb al een paar keer gehad dat ik niet kon reageren op een topic (o.a. "je overweegt een B7 te kopen"). En op andere topics kan het wel ("wat heb je gedaan vandaag"). Waar ligt dit aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik weet niet of ik bij jou aan het juiste adres ben, maar volgens mij kan ik nog steeds niet posten in het verkoop-gevraagd gedeelte. Terwijl ik ruim vier weken geleden geld heb overgemaakt voor een full membership. Kun jij dit oplossen? Mocht jij niets met dit bericht kunnen, wie moet ik dan een bericht sturen? Op voorbaat bedankt voor de moeite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of ik bij jou aan het juiste adres ben, maar volgens mij kan ik nog steeds niet posten in het verkoop-gevraagd gedeelte. Terwijl ik ruim vier weken geleden geld heb overgemaakt voor een full membership. Kun jij dit oplossen? Mocht jij niets met dit bericht kunnen, wie moet ik dan een bericht sturen? Op voorbaat bedankt voor de moeite.

Je kan het beste @@Vdub een pb doen.

Hoe en wanneer was de overschrijving. Paypal of handmatig.

 

Matthijs is zie niks staan bij betalingen. Wellicht kijk ik verkeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Wil toch even reageren op laatste bericht uit dit topic:

Ik ben niet bekend met het VW Passat forum en wilde wat in de juiste categorie plaatsen (onderdeel gevraagd). Ik kon alleen de reden waarom ik daar niets kon posten niet vinden. Had ook gehoopt dat topic dan wel verplaatst zou worden.

Pas na de reactie van BARRY_TDI kreeg ik de indruk dat ik zelfs een "overtreding" begaan had. Sorry daarvoor, was niet bekend met de regels.

Na wat verder zoeken kwam ik dit topic tegen (begrijp daardoor de situatie ook beter) en bij dezen ook dan maar gelijk een tip: 't Zou fijn zijn als ergens de regels (beknopt) op hoofdniveau terug te vinden zijn. Ik zie bijv. wel een uitleg onder Aangeboden / Gezocht - Lees dit eerst!!, maar dat artikel zie ik weer niet onder Onderdelen Gevraagd (de plek waar ik had geprobeerd te posten).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden