Ga naar inhoud
  • 0

Achterbumper zit niet goed


PizzaPuntje

Vraag

Heren,

Het viel me op dat mn achterklep vaker niet goed dichtviel na het vervangen van de trekhaak.

 

Nu lijkt het erop dat de bumper in het middag (dus boven de trekhaak) net iets te hoog zit, waardoor daar de onderkant vd achterklep tegenaankomt.

 

Ik zie 2 lipjes en denk dat hij een millimeter lager moet, maar daarvoor moet ie eerst een stukje naar achteren.

 

Nu zie ik, met de klep open, aan beide kanten 2 torxschroeven. Als ik die losmaak, kan ik dan de bumper en stukje los trekken en opnieuw zetten?

 

Tnx.

 

Verstuurd vanaf t strand in de Vendée

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Als je die 4 Torx 30 schroeven losdraait zul je de bumper in het midden wel iets naar achteren kunnen trekken. Het gaat maar over millimeters. Anders in de wielkasten 3 Torx schroeven loshalen en in de onderlip een aantal en dan kun je hem demonteren. Als je de juiste gereedschappen hebt is het een kwartiertje werk om de bumper los te halen.

aangepast door dieselaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je die 4 Torx 30 schroeven losdraait zul je de bumper in het midden wel iets naar achteren kunnen trekken. Het gaat maar over millimeters. Anders in de wielkasten 3 Torx schroeven loshalen en in de onderlip een aantal en dan kun je hem demonteren. Als je de juiste gereedschappen hebt is het een kwartiertje werk om de bumper los te halen.

Bedankt voor de tips.

Is het ook zo weinig werk als je geen brug hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden