Thijs Geplaatst 19 juli, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 19 juli, 2018 Omdat de display binnenin alleen nog maar drie streepjes laat zien i.p.v. de buitentemperatuur heb ik een nieuwe sensor gekocht. Ik krijg alleen de plek waar het ding verstopt zit niet gevonden, weet iemand waar ik moet zoeken? Alvast bedankt voor t meedenken! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wulfke Geplaatst 20 juli, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 20 juli, 2018 Oh oké ik kon geen schroeven ontdekken dus dacht dat dat niet zou kunnen. Bedankt voor de tip!De kleine grille zit erin geklikt, kan soms heel goed vast zitten maar kan er apart uit gehaald worden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wulfke Geplaatst 19 juli, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 19 juli, 2018 Achter de kleine grille onder de grote grille in de voorbumper. In de linker bovenhoek. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Thijs Geplaatst 19 juli, 2018 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 19 juli, 2018 Bedankt voor de snelle reactie; idd veel te warm Dennis Ik snap waarom ik m niet kon vinden; alleen het houdertje zit er nog, de sensor zelf is foetsie. Bij wat minder warm weer de voorbumper er maar eens afhalen om op zoek te gaan naar de kabel.... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wulfke Geplaatst 19 juli, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 19 juli, 2018 De kleine grille kan er apart uit, misschien heb je hier al voldoende zicht mee om te kijken wat er mis is. Bespaart misschien de bumper demontage. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 R32 Geplaatst 19 juli, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 19 juli, 2018 De sensor wil nog wel eens uit de houder springen en ook los van stekker komen. Heb ik ook een keer gehad. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Thijs Geplaatst 19 juli, 2018 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 19 juli, 2018 De kleine grille kan er apart uit. Oh oké ik kon geen schroeven ontdekken dus dacht dat dat niet zou kunnen. Bedankt voor de tip! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Thijs Geplaatst 21 juli, 2018 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 21 juli, 2018 Uiteindelijk bleek de hele sensor inclusief connector verdwenen te zijn (vraag me niet hóe) de bekabeling heb ik via de kleine grille idd weten te vinden en met wat creatief soldeerwerk op de nieuwe sensor gezet. Problem solved! 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
Thijs
Omdat de display binnenin alleen nog maar drie streepjes laat zien i.p.v. de buitentemperatuur heb ik een nieuwe sensor gekocht.
Ik krijg alleen de plek waar het ding verstopt zit niet gevonden, weet iemand waar ik moet zoeken?
Alvast bedankt voor t meedenken!
Link naar reactie
Delen op andere sites
7 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten