Ga naar inhoud

SRS Tec ervaring?


GewoonJoey

Aanbevolen berichten

Beste mede Passat rijders,

 

Iemand ervaring met het merk SRS Tec?

Duits spul en best prijzig dus je zou zeggen dat het wel degelijk is (Of betaal je gewoon voor de naam?).

Ben al een tijdje opzoek naar een front lip voor mijn Passat CC maar heb er tot nu maar 2 gevonden die me wel bevallen, niet overdreven "tuning" maar gewoon netjes.

 

Ben alleen bang dat alleen een front lip niet mooi gaat ogen omdat de zij en achterkanten dan missen.

SRS Tec komt met een complete set rondom, jammer genoeg erg prijzig en daarom dus voor mij nog een twijfel geval om daadwerkelijk te bestellen.

 

Was nu wel benieuwd naar jullie meningen over de looks en of er iemand dus bekend is met de kwaliteit?

 

Hier een idee van hie het eruit ziet:

 

1z1bax3.jpg

e6w3g1.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duits spul is meestal wel degelijk dus daar ging ik ook een beetje van uit.

De prijs is een beetje de reden om niet per direct te bestellen.

 

+- 900 euro voor de complete set rondom(frontspoiler, side skirt en achter diffuser) incl. Verzenden naar nederland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duits spul is meestal wel degelijk dus daar ging ik ook een beetje van uit.

De prijs is een beetje de reden om niet per direct te bestellen.

 

+- 900 euro voor de complete set rondom(frontspoiler, side skirt en achter diffuser) incl. Verzenden naar nederland.

Dat is een behoorlijk bedrag, of je zou eens via ebay moeten kijke is natuurlijk wel andere kwaliteit maar kan je wel zie of het bevalt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een behoorlijk bedrag, of je zou eens via ebay moeten kijke is natuurlijk wel andere kwaliteit maar kan je wel zie of het bevalt.

Ebay staan eigenlijk alleen front lips op, denk dat een compleet setje mooier is.

Kan altijd deze srs-tec front lip bestellen en als het niks is de side en rear bij bestellen.

 

Is dit wat, heb ik mijn voor lip vandaan. CSR Automotive

https://de.csr-shop.info/

Ben ik ook tegen gekomen maar vond de srs-tec er ook net wat mooier uitzien.

Alleen frontlip kost dan 229 euro.

Zoals ik al zei kan ik altijd later de rest nog bij bestellen.

aangepast door GewoonJoey
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden