Ga naar inhoud
  • 0

Passat Variant 3.2 4motion met DCC


Dave_Variant

Vraag

Hallo,

 

Ben nieuw hier op dit prachtige forum. Heb net een passat 3.2 aangeschaft (zie foto) uit Duitsland. Bouwjaar 2010. 118000 km gereden. Wordt een dezer dagen RDW gekeurd waarna ie op kenteken komt na afdracht van de rest BPM....

 

Zoals jullie kunnen zien, zijn er nog wel een paar cosmetische aanpassingen nodig :wink:.

 

Mods die op stapel staan:

-Verlagen

-19 inch velgen

-Kleppen uitlaatsysteem

-Chromen spiegelkappen

-Evt software upgrade DSG/Motor

 

De auto zal eerst van binnen en buiten gecleaned worden waarna het zoeken naar de mods kan beginnen :wink:.

 

Allereerst wil ik zorgen dat de auto op een mooie rijhoogte komt. Ik wil niet extreem laag maar wil wel dat de wielen in de wielkasten vallen. Nu heb ik DCC. Ik ben er nog niet over uit of ik een schroefset ga nemen of de DCC wil behouden.

Vraag: Als ik kies voor alleen verlagingveren (bv van H&R) zijn deze dan te combineren met de standaard DCC schokbrekers? 

Andere vraag: Als ik kies voor een schroefset, is dan een DCC stillegging set een must?

 

Alvast dank voor het mee denken.

 

Mvg Dave

 

 

post-18017-0-82461300-1531462850_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Houd rekening bij het enkel vervangen van de veren je schrokbrekers sneller kunnen slijten.

 

Ik rij momenteel op een AP schroefkit en dit rijdt erg goed. Voorheen op mijn vorige Passat Eibach op originele schokbrekers gereden en vond dit wat onvoorspelbaar rijgedrag opleveren. Voordeel van losse veren is wel dat dit enorm in de kosten scheelt, hoewel de set toch gemonteerd moet worden en de auto eveneens zal moeten worden Uitgelijnd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ok, is idd overwegen waard..ap schroefset zijn niet al te duur in vergelijking met de hr veren...monteren en uitlijnen moet idd sowieso..Beetje stug vind ik niet erg maar ik wil niet dat mijn vullingen er uit stuiteren...daarnaast rijdt de vrouw er ook geregeld in dus beetje comfort is ook nog wel belangrijk

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden