Ga naar inhoud
  • 0

PDC/OPS in B6 met B7 kabelboom


Tarabass

Vraag

Ik ben van plan om PDC/OPS in te bouwen. Ik heb alles al liggen, op wat klein spul na, en heb de geweldige howto van Wulfke/Peter nog eens goed doorgelezen. Nu heb ik een B7 kabelboom. Dat betekent dat de module niet rechts achterin komt, maar links voorin. Dit is standaard voor een B7, maar is de B6 ook voorbereid om de module onder het dashboard te plaatsen? En waar zou hij dan komen? Of wordt het houtje touwtje ergens aan vastknopen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

@@Tarabass Module is voorin geplaatst vanaf MY2008, eerder zat die module achteraan. Misschien zijn die gaten wel al eerder voorzien.

Maar ik zie dat je een 2006 hebt? Dan heb je een aluminium balk onder het dashbord zitten (zonder gaten). Later is dat een stalen balk.

 

@@Passat Rdi Voorin is een lastige plaats om te boren... dan moet je echt je dashbord uitbouwen. Het is trouwens ook een lastige plaats om die module daar in te bouwen.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Achter de lichtschakelaar is ook weinig ruimte Rob.
Bij het Boordnet vind je wel wat ruimte en kun je er ook beter bij.

Zoemertje had ik bij de 1e passat gewoon links boven bij de zekeringen achter eht klepje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@Tarabass Module is voorin geplaatst vanaf MY2008, eerder zat die module achteraan. Misschien zijn die gaten wel al eerder voorzien.

Maar ik zie dat je een 2006 hebt? Dan heb je een aluminium balk onder het dashbord zitten (zonder gaten). Later is dat een stalen balk.

 

@@Passat Rdi Voorin is een lastige plaats om te boren... dan moet je echt je dashbord uitbouwen. Het is trouwens ook een lastige plaats om die module daar in te bouwen.

 

grtz, dre

Bedankt, kan eens kijken wat er bij mij in zit maar volgens mij aluminium. Zal hem dus moeten plakken ben ik bang. De zoemer komt op de zijkant van de houder van het boordnet. Misschien kan hij daar vlakbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden