Ga naar inhoud

Nieuwe Passat R-Line, welk stuur?


choogendoorn

Aanbevolen berichten

Ha iedereen,

 

Allereerst weet ik niet helemaal zeker of ik in het goede topic zit hiervoor. Zo niet, hoor ik het graag.

 

Ik ben op zoek naar een nieuwe leaseauto, en mijn oog is gevallen op een Passat met Business R-pakket. 

Het liefste een voorraadmodel. Nu ben ik een beetje aan het rondkijken, maar het valt me op dat er verschillende versies van de Business R-line zijn. Zo zijn er versies met het R-Line sportstuur, en versies met het "normale" VW-stuur. Versies met zwarte pianolak inleg, en versies met zilveren inleg. 

 

Is dit een modeljaarwijziging geweest o.i.d.? Want ik weet nu niet echt waar ik precies op moet filteren in mijn zoektocht. Ik wil namelijk, uiteraard, het sportstuur etc. hebben. Twee verkopers/dealers konden me ook niet helpen, weten niet waar het verschil precies in zit.

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die snap ik, heb het hier puur over het de Highline Business R-uitvoering. Die heeft R interieur en exterieur. Alleen dit interieur lijkt heel erg te verschillen per bouwjaar/maand/week. De stoelen zijn bijv. wel altijd dezelfde R-line stoelen. Erg onduidelijk allemaal :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maaaaar dan komt het mooie... (als het geen lease wordt...) dan zet je er toch zelf zo’n prachtig stuurtje/dashboard delen in? Heb ik zelf ook gedaan, ook een lederen interieur, dan wel bij een B7 maar de mogelijkheden zijn nagenoeg gelijk.

let wel, alle (mechanische) delen, dus waar geen Component Protection of  Komponent Schutz op zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden