Ga naar inhoud
  • 0

snelheid instellen automatisch sluiten deuren


Diver

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Snelheid kun je dacht ik niet instellen, wel of je het aan of uit zet (anti car jack heet het).

 

  1. [46-Comfortsysteem]
  2. [Aanpassen-10]
  3. [Kanaal 04]  Auto Lock  0 = uit, 1 = aan
  4. [Kanaal 05]  Auto UnLock  0 = uit, 1 = aan

of (w.s. afhankelijk van modeljaar):

  1. [46-Comfortsysteem]
  2. [Hercoderen-07]
  3. [byte 00]  [bit 3]  Auto Unlock (de-)activeren
  4. [byte 00]  [bit 4]  Auto Lock (de-)activeren

 

Met dank aan Gerrit Speek.

 

Gebeurd bij 15 kilometer per uur, dat is ook de snelheid waarop de gordelwaarschuwing werkt en de parkeerpiepers weer uitgaan als je ze gebruikt hebt.

aangepast door martijn v o
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Die had ik ook al gevonden, maar je kan volgens mij ook de snelheid in stellen, ergens in een adaption kanaal of zo. heb het zelf ooit van 10 naar 15 Km gedaan. maar ben het kwijt waar dat was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Is het ook mogelijk in te stellen wanneer/hoe de deuren weer open gaan?

 

Ik geloof nu alleen bij het verwijderen van de sleutel, maar heb al een paar keer gehad dat ik uitstap met draaiende motor om iets uit de kofferbak te paken ... die dan nog op slot zat :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Is het ook mogelijk in te stellen wanneer/hoe de deuren weer open gaan?

 

Ik geloof nu alleen bij het verwijderen van de sleutel, maar heb al een paar keer gehad dat ik uitstap met draaiende motor om iets uit de kofferbak te paken ... die dan nog op slot zat :-(

Dat kan heb ik een keer gezien. Zit dat niet in je comfort module of in je MFA

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als ik bij mijn cc uitstap met draaiende motor kan ik gewoon weer instappen enkel is wel alleen de bestuurders deur ontgrendeld dan.

Dat is wel een superfijne optie :mrgreen:

 

Eigenlijk zou je willen dat alle deuren opengaan wanneer je uitstapt en/of het opengaat op de handrem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij mij dus niet .pas als k de auto uit zet

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Dat bedoelde ik dus

 

Is het ook mogelijk in te stellen wanneer/hoe de deuren weer open gaan?

 

Ik geloof nu alleen bij het verwijderen van de sleutel, maar heb al een paar keer gehad dat ik uitstap met draaiende motor om iets uit de kofferbak te paken ... die dan nog op slot zat :sad:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Aan een normale kabel kan je alleen maar trekken. met een bowden kabel ban je ook drukken.

 

Een bowdenkabel is een flexibele kabel waarmee een mechanische kracht of energie kan worden overgebracht door de beweging van een binnenste kabel (meestal van staal of roestvast staal) ten opzichte van een holle buitenste behuizing.

 

https://nl.wikipedia.org/wiki/Bowdenkabel

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden