Ga naar inhoud
  • 0

DSG check


rusty1977

Vraag

Ik wil mijn dsg eens laten controleren, hij schokt regelmatig en af en toe doe ie een beetje vreemd tussen schakelen in de voor en achteruit.. nu kan ik naar de dsg doctor €150 voor een diep check maar das best een eindje rijden vanuit Schijndel.

VAG techniek kan dit denk ik ook wel maar zijn zij net zo goed op specifiek dsg gebied??

 

Ik lees ook wel eens mindere berichten over de dsg dokter...

 

Iemand een idee??

 

Alvast bedankt

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

VAG techniek kan dit denk ik ook wel maar zijn zij net zo goed op specifiek dsg gebied??

 

Ik lees ook wel eens mindere berichten over de dsg dokter...

 

 

 

Ik herken het probleem met je DSG, ik kan je zeggen dat dit sinds mijn DSG tuning bij VAG Techniek voorbij is.

Het lijkt wel of ik een compleet nieuwe bak heb, er zijn bij mij verschillende aanpassingen gedaan.

Ik ken de andere aanbieders niet maar ik heb enorm veel vertrouwen in de mannen van VAG Techniek. Je woont relatief dichtbij, maar ik zou er makkelijk 200 km voor rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik herken het probleem met je DSG, ik kan je zeggen dat dit sinds mijn DSG tuning bij VAG Techniek voorbij is.

Het lijkt wel of ik een compleet nieuwe bak heb, er zijn bij mij verschillende aanpassingen gedaan.

Ik ken de andere aanbieders niet maar ik heb enorm veel vertrouwen in de mannen van VAG Techniek. Je woont relatief dichtbij, maar ik zou er makkelijk 200 km voor rijden.

Mag ik vragen welke aanpassingen ?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Neem aan dat hij software tuning van de DSG bedoelt.

Ik zou eerst zorgen dat de bak goed schakelt voordat je m gaat tunen.

Ja daarom eerst maar eens laten controleren... wil ook graag de schakel momenten aan laten passen...

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden