Ga naar inhoud
  • 0

Draaien stuur knispert


Hendrik38

Vraag

Dag allen,

Ik heb ook weer iets nieuws. Denk niet dat het iets groots is, maar het irriteert wel, dus wil het wel opgelost hebben. Sinds 2 wkn heb ik bij het draaien v h stuur zowel naar links als rechts op onwillekeurige plekken in de draai een kleine knispering vanuit stuur kolom. Het klinkt als een heel zacht klinkende relais die schakelt of als een knispering van aluminium folie. Het komt niet uit de ophanging en ik voel niks in het stuur qua schokje of iets dergelijks. Stuurkolom al op en nee en in en uit gedaan, maar geen verandering. Iemand een ingeving?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Kan je stuur ook “zwaarder” gaan draaien als het aftakelt/stuk aan het gaan is

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Ja dat zou kunnen. Maar vaak is dat dan icm met een bijgeluid maar zonder eenfilmpje met geluid blijft het gissen. En daar ben in niet zo van al monteur.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

afhankelijk van welke versie je moet hebben zal je rond de 150eur zitten op de 2de hands markt.

De opties in de wagen zullen bepalen welke versie je moet hebben (multi functie stuur, automaat, type hendelset, cruise control of niet, enz..)

vrees dat de dealer prijs wel zal tegenvallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dit is het partnr wat ik ooit heb besteld, is misschien niet de juiste voor jou maar geeft je wel een idee:

https://nl.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20180621230802&SearchText=3C0959653B

De TS heeft een B7/3AA en deze hebben een totaal andere sleepring dan de 3C/B6.

Deze hebben een 5K0 953 569 XX sleepring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden