Ga naar inhoud

CC kwijt ?


rusty1977

Aanbevolen berichten

Onze “oude” bakken leveren daar heel veel geld op. Omdat ze “daar” namelijk nog veeeel oudere bakken hebben die ook wat geld kosten. En zo ook met deze CC als ze die hier voor handelsprijzen ophalen wordt deze - na alle kosten voor vervoer en terugdraaien km stand - voor grof geld verkocht. Dan zijn dit nog niet de ergste met de bus hierheen of met 1 auto om daarna per persoon een auto terug te rijden

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zag ik van de week een Let (LT) met oprijwagen rijden met daarachter een autoambulance en daar weer op 2 autoambulances!! Dus die gaan met z’n 3en in 1 busje hierheen en nemen een halve parkeerplaats aan auto’s mee terug.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeet niet dat ze ook nog BPM terugkrijgen. Mijn B7 was een leaseauto en die is mooi geëxporteerd. Krijgen ze nog enkele duizenden euro's BPM op terug en dat ding was 5 jaar oud. Dus dan is het dubbel feest voor deze heren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onwillekeurig keek ik toch even naar de parkeerplaats, de mijne staat er gelukkig nog.

"Vrij verkeer van personen en goederen" heeft ook nadelen, ik geloof niet dat dit soort transporten regelmatig onderwerp is van controle.

Meer dan je denkt

 

En officieel mag dat ook weer niet aangezien die controles binnen XX km van de grens moet/mag en het moet “willekeurig” zijn

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

aangepast door bjeli
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik zie het zo vaak. Van die schunnige trailers met Oostblok kenteken erop. Het mag niet maar heb toch elke keer zo mijn bedenkingen. Dit ook. Wie exporteerde nou een CC? Je kan mijn niet wijs maken dat hij in de Oekraïne meer opleverde dan hier.

 

Ach, Ligt er aan. Misschien is dit wel zo'n heerlijke CC TDI met meer als een half miljoen op de klok.

Wij hebben een paar jaar geleden ook een Golf VI GTD verkocht op de zaak.

Autootje was nét 3,5 jaar oud met een kilometerstand van 387.000. Ook die vertrok richting het oosten.

Toen ik bij de man suggereerde dat die Rus of Pool zeker een puike GTD zou kopen met 118.000 op de teller was zijn 'geïrriteerde commentaar' "Nee meneer, dat kan niet meer."

Op de één of andere manier geloofde ik hem niet.... :huh: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden