Ga naar inhoud
  • 0

bjeli zoekt hulp bij zijn Turbo probleem


bjeli

Vraag

Goedemorgen allen,

 

Sinds afgelopen weekend heb ik last van een niet (meer goed) werkende turbo. Begon met een knipperende gloei spiraal waarmee tevens de noodloop wordt aangezet.

 

2 dagen (van garage heen en terug) gereden zonder knipperende spiraal en zonder noodloop. Maar de turbo doet het niet waardoor je rijdt als een SDI.

 

De ANWB laten komen en die gaf aan sensor motortoerental en "aanpassingsief/sporadische laagdrukregelingRegelgrens". 

 

Wie o wie kan er deze week/dit weekend meekijken/denken of daadwerkelijk de turbo de geest heeft gegeven of dat het een andere oorzaak/reden heeft. Helaas heb ik niet voldoende sleutelervaring om zelf met behulp van het forum eea te onderzoeken. 

 

Nu is een turbo vervangen niet mijn hobby (vanwege de kosten) maar ik loop er ook niet voor weg. Krijg ik weer een lekker rijdende auto voor terug waarvan de turbo weer héél lang meegaat. Maar slapen doen we 's nachts en als het niet hoeft dan....

 

Je kan hieronder posten of PB sturen wat je wilt.

 

Ik rij met de Passat dus ik vind het totaal geen probleem om naar je toe te rijden!

Alvast bedankt voor het meedenken!!!

Grotetjes,

bjeli

 

p.s. staat in forum handtekening maar betreft een Variant 2.0 TDI BKP DSG

aangepast door bjeli
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden