Ga naar inhoud
  • 0

Verlicht VW Kofferbak embleem


rvandenb

Vraag

22 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik weet niet om wat voor auto het gaat, maar ik zou er een originele schakelaar tussen zetten die je ergens in je dashboard erbij plaatst. Het liefst eentje met een indicatielampje zodat je weet dat hij aanstaat zoals achterruitverwarming ofzo..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mee eens Tarabass. Lijkt mij ook het beste. 

 

Wat ik op internet tegenkom lijkt qua doorsnede allemaal 110mm te zijn. Die op een B5 (3BG) is 89mm. Dat past dus gewoon niet. Balen.. Maar misschien toch iets zelf knutselen door een regulier VW kofferbak embleem uit elkaar te halen en de achterkant te vervangen door een uitgezaagd stuk plexiglas van de juiste dikte en een paar led lampjes er in gestoken. Uiteraard moet je daar ook de gaatjes voor uitboren. Ik heb alleen geen idee hoe warm zoiets wordt en of je speciale voorzieningen moet treffen voor het wegleiden van de warmte van de lampjes (koeling). Of is dat bij die hele kleine lampjes te verwaarlozen? Ik heb jammer genoeg totaal geen ervaring met led lampjes.

 

Wie kan hier wel iets over zeggen?     

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb hem er twee maanden op gehad in het rood was grappig naar het chrom vergaat heel snel en de leds gaan ook niet langer mee. Was grappig maar nooit meer.

 

@@Passat Rdi: het LED verlicht embleem dat ik voor m'n B5 nodig heb is 8.9 cm in doorsnede en kan het nergens te koop vinden. Heb je het embleem dat je destijds hebt gebruikt nog? Ook al was het niks en is het van een ander formaat (doorsnede). . Ik heb er wel interesse in. Ik zou in ieder geval af kunnen kijken hoe e.e.a. geconstrueerd is en wanneer ik een (gebruikt) OEM embleem om kan bouwen verwacht ik dat het eindresultaat kwalitatief een stuk beter. De LEDjes haal ik wel bij de elektronica winkel. Moet te doen zijn (zeg ik hoopvol :mrgreen: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik weet niet om wat voor auto het gaat, maar ik zou er een originele schakelaar tussen zetten die je ergens in je dashboard erbij plaatst. Het liefst eentje met een indicatielampje zodat je weet dat hij aanstaat zoals achterruitverwarming ofzo..

Gewoon een schakelaar plaatsen op een lege plaats bij de schakel pook. Kan je de verlichting van de knop zelf gebruiken om te kijken of hij dan aanstaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@Passat Rdi: het LED verlicht embleem dat ik voor m'n B5 nodig heb is 8.9 cm in doorsnede en kan het nergens te koop vinden. Heb je het embleem dat je destijds hebt gebruikt nog? Ook al was het niks en is het van een ander formaat (doorsnede). . Ik heb er wel interesse in. Ik zou in ieder geval af kunnen kijken hoe e.e.a. geconstrueerd is en wanneer ik een (gebruikt) OEM embleem om kan bouwen verwacht ik dat het eindresultaat kwalitatief een stuk beter. De LEDjes haal ik wel bij de elektronica winkel. Moet te doen zijn (zeg ik hoopvol :mrgreen: )

Sorry chrom was Helemaal verweerd en de led brande nog half het is verdwenen in de kliko.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

TNX! Jammer dat je 'm niet meer hebt anders zouden we 'm uit elkaar kunnen halen. Die 40,- US$ is wat veel voor een experiment.

 

Wat mij opvalt in de beschrijving is het plaatje dat ze laten zien met verlicht VW logo. Daar lijkt het alsof de letters zelf, dus de V en de W, van het logo verlicht zijn. Dat lijkt me sterk want die zijn van metaal (chrome). Het is toch juist de ruimte tussen de letters die zou moeten oplichten? Of ben ik nou abuis.. :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden