Ga naar inhoud
  • 0

Licht geratel tijdens het rijden


dsgdriver

Vraag

Hoi,

 

Tijdens het rijden met de B7 hoor ik vaak een constant licht geratel die uit het stuur of uit het stuurhuis komt, precies of er iets een beetje los zit vanbinnen. Ik kan niet exact zeggen of het uit het stuur of het stuurhuis komt, maar ik vermoed eerder het stuurhuis. Ik hoor het niet altijd, het hangt er van af hoe "smooth" het wegdek is waarop ik rijd (en in Belgïe zijn deze niet erg smooth zoals jullie weten). Zijn er handleidingen hoe ik het stuur & het stuurhuis makkelijk kan opendoen zonder de boel af te breken?

aangepast door dsgdriver
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Haal eerst je stuurairbag er eens af en ga dan een stukje rijden om te testen (Dat levert je wel een airbagstoring op trouwens) Heb namelijk al meerdere stuurairbags moeten vervangen omdat die rammelde bij Golf, Polo, Passat.

aangepast door Ray2712
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Haal eerst je stuurairbag er eens af en ga dan een stukje rijden om te testen (Dat levert je wel een airbagstoring op trouwens) Heb namelijk al meerdere stuurairbags moeten vervangen omdat die rammelde bij Golf, Polo, Passat.

 

Heb dit vandaag eens geprobeerd. Stukje gereden zonder airbag maar het geratel is nog steeds hoorbaar, het lijkt van ergens achter het stuur te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden