Ga naar inhoud
  • 0

Airco werkt niet.


Cabdriver

Vraag

Hey jongens long time no see.

 

Heb mij net een passat variant 2012 gekocht. Nu zit ik zonder airco.

 

Compressor is goed

Circuit is gevuld

Sensor is goed

Zekeringen zijn goed.

Ik denk dat er ergens een onderbreking is of dat de relais het niet doet maar ik weet het niet liggen.

 

Kan er mij iemand helpen please nog nooit zo warm gehad in de auto ????????????????

aangepast door Cabdriver
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik zie bij compressor speed geen omwentelingen - geen draaiende compressor is geen koeling.

 

Koppeling van de compressor slaat niet aan/ is defect of wordt niet aangestuurd ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zeg niet dat de compressor defect is maar de koppeling die ervoor zorgt dat de compressor gaat draaien. Volgens ik begrijp is dit een elektrische koppeling en deze koppelt de snaar aandrijving met de as van de compressor waardoor deze gaat draaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hi Cabdriver,

 

Welk relais zoek je? Ik heb het schema van de airco bekeken en daar zit geen relais in...

 

Als dat je hogedruk is dan is deze te laag... die moet van +/- 5 tot 20 bar gaan.

Zie de grafiek :

 

post-13946-0-39873700-1528282971_thumb.png

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hey, Heb het nog eens bekeken. Ik heb de compressor opgestuurd om nogmaals eens te testen want na enige tijd opzoekwerk en infos kan het niet anders dan de compressor zijn. Nochtans is ie nagecheckt geweest. Ik laat iets weten zodra ik de compressor terugheb.

 

Grtz, cabdriver

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Joepie ik heb terug airco in mijn auto. Blijkbaar lag het aan de compressor raar maar waar. Ik weet niet wat er gebeurd was bij hun maar ik kreeg een nieuwe en plots werkt werkt het wel.

 

Grtz Cabdriver

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden