Ga naar inhoud
  • 0

Touran 2011 uitschakelen start.stop


tomverbinnen

Vraag

Hallo. De touran van mijn vrouw van 2011 zou ik de start/stop willen uitschakelen.

Kan dit met vcds? Zo ja welke versie heb ik minimum nodig? En hoe doe ik het dan met vcds?

Sorry voor het feit dat het een touran betreft maar voor mijn passat 3g heb ik het met Carista kunnen doen.

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo. De touran van mijn vrouw van 2011 zou ik de start/stop willen uitschakelen.

Kan dit met vcds? Zo ja welke versie heb ik minimum nodig? En hoe doe ik het dan met vcds?

Sorry voor het feit dat het een touran betreft maar voor mijn passat 3g heb ik het met Carista kunnen doen.

Bedankt!

Zal niet gaan met vcds wel met vcp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Loop duidelijk wat achter

Nog nooit van vcp gehoord . Dacht dat je alles met vcds kon doen. Kan iemand me kort het verschil met vcp uitleggen en waarom ik dit met vcp wel kan en met vcds niet? Heb ik dan zelf een vcp nodig of iemand die dit voor me wil doen in omgeving mechelen of antwerpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Loop duidelijk wat achter

Nog nooit van vcp gehoord . Dacht dat je alles met vcds kon doen. Kan iemand me kort het verschil met vcp uitleggen en waarom ik dit met vcp wel kan en met vcds niet? Heb ik dan zelf een vcp nodig of iemand die dit voor me wil doen in omgeving mechelen of antwerpen?

Weet niet waar je vandaan moet komen. Ik ben in het bezit van vcp en kan eventueel de start stop uit zetten. Ook gedaan bij m'n t6 heerlijk kan ik je vertellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden