Ga naar inhoud
  • 0

RNS315 update V10 via Roeland --> top geregeld...


DurkieBoy

Vraag

Een aantal weken terug plaatste ik een bericht over een website met kaart updates te koop met prijzen die te mooi om waar te zijn leken.

 

Daarop reageerde Roeland via pm. Hij hanteert ongeveer de zelfde prijzen.

 

Kaartje kreeg ik toegestuurd. Hij wil het kaartje wel weer terug. Mijn schoonvader is zeer content met de nieuwe kaarten. Bedankt nog Roeland.

 

Heb je dus behoefte aan updates van je kaarten op rns systemen, stuur hem even een pm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Een aantal weken terug plaatste ik een bericht over een website met kaart updates te koop met prijzen die te mooi om waar te zijn leken.

 

Daarop reageerde Roeland via pm. Hij hanteert ongeveer de zelfde prijzen.

 

Kaartje kreeg ik toegestuurd. Hij wil het kaartje wel weer terug. Mijn schoonvader is zeer content met de nieuwe kaarten. Bedankt nog Roeland.

 

Heb je dus behoefte aan updates van je kaarten op rns systemen, stuur hem even een pm.

Eens. Ook goeie ervaringen met Roeland.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik was vanaf het begin een beetje sceptisch. Misschien wel bang dat het fout zou gaan en mogelijk daardoor de RNS 315 niet meer zou werken met alle gevolgen van dien.

 

Maar dit bleek onterecht te zijn. Ik heb afgelopen week een aantal keren met Roeland gemaild. Door deze mails was mijn twijfel weggenomen en ik kan iedereen hem aanbevelen. Zijn service is snel en goed!!!

 

Groet Maarten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kijk mooi dat het gelukt is! Nu ook de V8 Oost Europa beschikbaar voor de mensen die naar Kroatië op vakantie gaan!

 

Ik heb gemerkt dat de V8 Oost Europa vanaf een SD kaart laden niet bij alle RNS315 helemaal goed gaat! Kaartje laad wel goed maar wanneer er een adres ingevoerd word breekt hij bij het laden van de route af.

Helaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Na een nieuw bericht (ik had gereageerd op een oud bericht van Roeland) was het zó geregeld. Dag erna had ik al het kaartje V11 in huis. Vandaag in 2 uurtjes geïnstalleerd en lijkt goed te werken, was bijna thuis toen de installatie klaar was dus weinig kunnen testen.

Maar ziet er goed uit, A2 tunnel Maastricht staat er in elk geval op!

Kaartje ziet er ook superprofessioneel uit met een glossy VW sticker. Nooit de "echte" gezien, maar voor mij is dit nauwelijks te onderscheiden van te real thing.

aangepast door Ramon_Passat_B7
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hè hoi,

11 minutes ago, Ramon_Passat_B7 said:

Na een nieuw bericht (ik had gereageerd op een oud bericht van Roeland) was het zó geregeld. Dag erna had ik al het kaartje V12 in huis. Vandaag in 2 uurtjes geïnstalleerd en lijkt goed te werken, was bijna thuis toen de installatie klaar was dus weinig kunnen testen.

Maar ziet er goed uit, A2 tunnel Maastricht staat er in elk geval op!

Mooi dat hij werkt! Niet anders verwacht 

 

Het gaat trouwens om de V11 hoor!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hè hoi,

nee die heb ik niet. Weet wel dat er op het mensen zijn die wel zon dvd hebben werkt ook niet altijd goed en kopie je lens van de dvd spelen in je 510 moet goed schoon zijn en het nog goed doen.... je kan volgens mij ook via je sd kaart je 510 voorzien van nieuwe kaarten gaat sneller..... moet je effe op het forum zoeken is wel en topic over

 

groeten Roeland 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden