Ga naar inhoud
  • 0

Automatisch afspelen alle muziek vanaf iPhone verbonden met USB2


Sun0000

Vraag

Net mijn nieuwe Passat opgehaald en heb de volgende vraag:

 

Mijn iPhone is verbonden met USB2 (onder armsteun) en na het spelen van 1 nummer wordt het volgende nummer (random ingesteld) niet afgepseeld.

Ik moet zelf het volgende nummer selecteren.

De knoppen rechts aan het stuur met pijltje omhoog/omlaag kunnen niet gebruikt worden om het volgende nummer te selecteren?

Zo nee is er een simpelere manier om het volgende nummer te kiezen zonder het touchscreen te gebruiken van de DP?

 

Alvast dank voor de reacties op mijn vraag.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo,

 

Mijn Passat is een B8 Variant Highline Business R 2.0 TDI DSG, bouwjaar 2018 met de volgende opties:

- Discover Pro

- Advance pakket

- Sfeerverlichting plus

- Geluidwerende ruiten

- Dynaudio

- Bestuurdersassistentie pakket plus

- Telefoon Premium

 

Ik heb een data simkaart geplaatst zodat ik geen hotspot hoef op te zetten voor verbinding met Car-Net.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik neem aan de je Bluetooth aan hebt staan op je telefoon, je kan proberen op de Discover Pro als source Bluetooth audio te selecteren om te zien of het dan wel werkt. 

 

Je kunt Apple Car trouwens alleen gebruiken als je je telefoon op USB1 aansluit, maar dat wil je misschien niet. Ik heb zelf (B8 GTE) een iPod Touch 128GB aangesloten op USB2 en sluit mijn iPhone aan op USB1. Knoppen op het stuur werken prima om beide toestellen te bedienen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden