Ga naar inhoud
  • 0

Banden boom/toren


rusty1977

Vraag

Hallo mede forumers,

 

Ik ben op zoek naar een bandenboom/toren om mijn zomer en winter bandjes op te slaan.... nu zie Ik alleen maar torens voor banden van 225 breed... de mijne zijn 18” en 235 breed...

Hoe slaan jullie de banden op?

 

 

 

 

Verzonden via PTT post.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb zoiets, was geloof ik een keer in de aanbieding bij Lidl. Die buisjes zitten gewoon in elkaar geschoven, klein pijpje ertussen en je kunt met gemak bredere banden kwijt. Ik zal zo ff opmeten hoeveel ruimte er nu tussen de banden zit (wintersetje van de auto van mijn vriendin ligt er nu op).

bandenrek-500x500.jpg

 

Okay, de banden die er op liggen zijn 195 breed en er zit ruim 4 cm tussen (dan heb je nog een beetje speling). 235 zou moeten passen lijkt me. En zo niet: bovenaan is er nog ongeveer 8cm over dus als je wat bierviltjes pakt en daar een gat in maakt en dan leg je er op de onderste 2, de volgende 4, die erna 6 en de bovenste 8 dan moet 235 ook wel passen lijkt me.

aangepast door OmeRoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb zoiets, was geloof ik een keer in de aanbieding bij Lidl. Die buisjes zitten gewoon in elkaar geschoven, klein pijpje ertussen en je kunt met gemak bredere banden kwijt. Ik zal zo ff opmeten hoeveel ruimte er nu tussen de banden zit (wintersetje van de auto van mijn vriendin ligt er nu op).

bandenrek-500x500.jpg

 

Okay, de banden die er op liggen zijn 195 breed en er zit ruim 4 cm tussen (dan heb je nog een beetje speling). 235 zou moeten passen lijkt me. En zo niet: bovenaan is er nog ongeveer 8cm over dus als je wat bierviltjes pakt en daar een gat in maakt en dan leg je er op de onderste 2, de volgende 4, die erna 6 en de bovenste 8 dan moet 235 ook wel passen lijkt me.

Ik heb deze ook van de Lidl.

Daar passen mijn zomerwielen prima op. Zijn 18" en 235 breed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden