Ga naar inhoud
  • 0

RNS510 met BT inbouwen Transporter D 2011


roelh

Vraag

Goedenavond heren,

 

Een kennis heeft een caddy met een RNS510 met BT module.

Nu gaat die over naar een Transporter D uit 2011, met een simpele radio (zie foto)

De RNS overzetten is niet moeilijk, maar de BT module moet ook over. Waar moet deze geplaatst worden in de transporter?
En als dat gelukt is, moet er ook nog een microfoon bij, ik weet niet of die eruit te halen is vanuit de caddy, maar waar kan ik deze anders halen (mag alie, kan niet zo snel vinden). Kan iemand me hierbij helpen? De BT module zit volgens mij niet in elke VW op dezelfde plek namelijk.

 

En een andere radio kopen waar alles inzit is geen optie. Deze moet over.

 

Alvast bedankt wie me hiermee helpt.

 

Mvg,

post-14609-0-07572900-1522431149_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik zou een losse kabelset kopen en de BT module achter het dashboard kastje plaatsen. Die is snel los te halen.

Is een idee. Welke kabelset moet je hebben dan?

 

VW Passat b7 1.6 TWE Edition

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
  • 0

Zo, radio's zijn omgebouwd en de BT module is meegekomen, alleen de kabel niet.

Nu moet er een nieuwe komen, alleen even wat hulp met het aansluiten. van 2 uiteinden weet ik waar die heen moet, de radio en de BT module.

Daarnaast gaat er nog 1 naar de microfoon. Maar waar gaat de andere kabel heen, die weet ik even niet. En waar wordt de stroom vanaf getapt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb nog geen kabel gekocht, maar ga dit wel doen. Mijn vraag is even hoe het aansluiten gaat. Welk uiteinde moet waarheen ?

 

VW Passat b7 1.6 TWE Edition

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb nog geen kabel gekocht, maar ga dit wel doen. Mijn vraag is even hoe het aansluiten gaat. Welk uiteinde moet waarheen ?

 

VW Passat b7 1.6 TWE Edition

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Zoals ik al tipte, koop eerst die kabel. Grote kans dat het direct al duidelijk wordt, en anders heb je een plaatje bij het praatje :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden