Ga naar inhoud

Deukje


SRHoutstra

Aanbevolen berichten

Pas geleden ontdekte ik een deuk in mijn rechter achter portier, waar ik vreselijk vet van baal.

Natuurlijk lag er geen briefje bij dus geen idee wie of wat dit veroorzaakt heeft.

Het lijkt alsof er een brommer oid er op ingereden is, gezien de breedte van het deukje,  maar dit blijft gissen.

Ik ben op zoek naar iemand die dit kan verhelpen (hopelijk zonder te moeten spuiten), want het stoort me enorm omdat de auto verder in mint conditie verkeert.

 

Is er iemand hier  (op redelijke afstand van Alkmaar) die dit zou kunnen verhelpen??

En tegelijkertijd de distributie riem vervangen kan en wil??

aangepast door SRHoutstra
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop(te) dat er hier iemand zat die het ook kon doen, een commercieel bedrijf kan ik altijd nog naar toe.

Maar inderdaad net wat Tarabass zegt, het zou fijn zijn indien het zou kunnen combineren.  

aangepast door SRHoutstra
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een monteur bij Martin Schilder? Vroeger mochten die op zaterdag bijklussen (ik kwam er ook wel es). 

Kijk ook even of je auto misschien in de VW Economy Service valt, zo ja dan kun je tegen gereduceerde prijzen bij de dealer terecht. Een grote beurt was daardoor bij de VW dealer goedkoper dan bij de vakgarage waar ik normaal altijd naartoe ging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden