Ga naar inhoud

Led strip in de koplamp voor een passat cc


johan1970

Aanbevolen berichten

Er zijn ook koplampen waar deze al in zitten volgens mij als je dit mooi vind. Dan moet je je koplampen niet open maken.

Deze zijn wel iets anders maar wel donker.

https://www.carpar.nl/product/led-koplampen-vw-passat-cc/?gclid=CjwKCAjwhcjVBRBHEiwAoDe5xyMTtI0jyxrYdTHa5-6iHArn6DznYnjGYX7yjgp4pjwCHORqzguYhRoCQvQQAvD_BwE

Die had ik idd al gezien ,maar ik heb bi xenon ,en die heb ik nog niet gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik zou goed nadenken voordat ik mijn xenonlampen open moet maken om een mod van €15 te plaatsen. Straks zit je met vocht in je koplamp, en dan wordt het wel een hele dure mod.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik zou goed nadenken voordat ik mijn xenonlampen open moet maken om een mod van €15 te plaatsen. Straks zit je met vocht in je koplamp, en dan wordt het wel een hele dure mod.

Daar heb je helemaal gelijk in ,vandaar ook mijn vraag of iemand dat al gedaan had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoiets als dit

 

Verreweg de mooiste oplossing als je van de standaardmistlichten af wilt. Of als je het écht goed wilt doen prop je er S6 drl’s in zoals @@wulfke heeft.

S6 drl makkelijk in te bouwen, of veel verbouwen aan de wagen?

 

VW Passat b7 1.6 TWE Edition

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

S6 drl makkelijk in te bouwen, of veel verbouwen aan de wagen?

Ook wel wat werk, maar volgens mij is het vooral duur. Het gaat hier niet om leds van Ali.

aangepast door bm-er
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden