Ga naar inhoud
  • 0

Deurpakkingen lekken


Yorickh

Vraag

Hi!

 

Ik heb me zojuist maar eens voorgesteld op het forum met mijn ‘nieuwe’ auto, waarmee ik een klein bekend probleem heb.

Zoals het onderwerp al zegt: m’n voorste 2 deurpakkingen zijn lek.

De passagierskant heb ik zelf verholpen met de bekende, maar niet populaire, quick fix met kit. (Tixophalt)

Maar nu zag ik dat ook de deur aan m’n bestuurders kant zo lek als een zeef is.. nog erger dan de andere kant zelfs..

 

Nu is het geval dat ik niet heel tevreden ben over hoe ik me door de eerste deur reparatie heb geslagen en is het resultaat niet om over naar huis te schrijven. De deur lekt niet meer, maar kitten is niet m’n sterkste punt dus het ziet er niet uit.

 

Daarom vraag ik me af of er iemand in de regio Arnhem hier heel handig mee is en dit netjes voor mij kan doen op de juiste manier (nieuwe pakking ipv kit) voor een schappelijke prijs en niet de stealer prijzen?

(VW garage wilde ook niet garanderen dat hun simple fix ging werken, dus raadde een compleet nieuw deurpaneel aan a €300)

 

Wie o wie kan mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Dan resteerd de vraag of ik die van je over kan nemen?

En zo ja, wat kost dat en zit je een beetje in de buurt zodat ik ze op kan pikken of iets dergelijks?

Zal even moet kijken hoeveel ik er nog heb. Zou je ze uit Almelo moet halen. Prijs moet ik ff nagaan wat ik toen betaald heb. Doen we gewoon kostprijs.

 

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zal even moet kijken hoeveel ik er nog heb. Zou je ze uit Almelo moet halen. Prijs moet ik ff nagaan wat ik toen betaald heb. Doen we gewoon kostprijs.

 

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

Hmm Almelo is wel uit de richting, misschien toch even de dealer contacten over de kosten van bestellen bij hen.

Of wellicht per post?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zou bubbel envelop doen.

Maar viir hetzelfde heb je niet nodig he

Bedoel je met deze clips de dingen waarmee de interieur plastic plaat aan de deur klikt?

Mocht er eentje kapot gaan kan ik die anders later nog wel bestellen en erin maken gok ik :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

En het zwembad onder de stoel is weer terug.. :(

Dit weekend maar eens onderzoeken wat deze keer de boosdoener is.

Wat het nog erger maakt is dat ik daar een vochtvreter had staan die ook nog eens is omgevallen..

Resultaat is een doorweekte vloer met ook nog zo’n olie achtig laagje eroverheen van natriumchloride (vochtvreter inhoud) dat is ‘gesmolten’ met water erbij :(

Meteen maar ff geregeld dat ik overmorgen de waterstofzuiger kan lenen van m’n ouders, dan kan ik in ieder geval de zooi opruimen, dan nog de definitieve oplossing daarna.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Helaas was het weer dezelfde deur rechtsvoor die lekt.

Dwars door de kit heen gekomen, vrees dat dat is gebeurd met het vriezen de afgelopen weken.

Nu ff quick fix kit eroverheen gespoten, maar moet denk ik binnenkort de hele plaat er weer uit halen om goed opnieuw te kitten.

Wellicht als er weer eens een kleine klus meeting is in ‘t Harde dat ik weer eens langs wip om in ieder geval overdekt te kunnen werken :P

@@BARRY_TDI Jij had ze ook gekit nu toch? heeft bij jou de kit fix wel gewerkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Helaas was het weer dezelfde deur rechtsvoor die lekt.

Dwars door de kit heen gekomen, vrees dat dat is gebeurd met het vriezen de afgelopen weken.

Nu ff quick fix kit eroverheen gespoten, maar moet denk ik binnenkort de hele plaat er weer uit halen om goed opnieuw te kitten.

Wellicht als er weer eens een kleine klus meeting is in ‘t Harde dat ik weer eens langs wip om in ieder geval overdekt te kunnen werken :P

@@BARRY_TDI Jij had ze ook gekit nu toch? heeft bij jou de kit fix wel gewerkt?

Ik heb links voor idd geuit. Was er even klaar mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden