Ga naar inhoud
  • 0

2.0 tfsi met 211 duizend km kopen?


Harm

Vraag

Zoals ik in een vorig topic al eens aangegeven heb ga ik donderdag naar een 3c kijken met een 2.0 TFSI deze is van 2006 en heeft 211 duizend gelopen. echter ik lees verschillende dingen omtrent  de betrouwbaarheid/problemen van deze motoren en begin nu toch te twijfelen,

 

 

zijn er hier leden met zo een motor in hun passat met een km stand van deze aard of hoger? zo ja moet ik de ketting en nokkenasversteller direct preventief laten vervangen als ik langer dan 2 jaar plezier van deze auto wil hebben? en wat zijn de kosten hier wel niet van lijkt me een dure ingreep... ook heb ik ergens gelezen dat de oliezeef dicht gaat zitten?

 

iemand ervaringen tips?  ik weet het even niet meer... heb de huidige auto verkocht gister en moet dus wel zsm weer wat anders.

 

is een 2.0 FSI anders de betere optie?

aangepast door Harm
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Volgens mij kon je voor dat bedrag terecht bij HBT techniek,kwam dan alleen nog evt meerkosten bij voor de afdichtingen van de injectors of zoiets. Wil het ook nog steeds een keer laten doen maar het komt er maar niet van

Klopt de kans bestaat met het demonteren van je inlaat dat je injector mee komt, en dan word er wel aangeraden de seal hiervan te vervangen. Dit gebeurt niet vaak maar toch

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden