Ga naar inhoud
  • 0

Motor naar de klote


LeovanderMeer

Vraag

Hé mannen.

 

Afgelopen week heb ik heerlijk mogen genieten van de sneeuw in Oostenrijk.

 

Helaas heeft op de terugweg de distributieriem de geest gegeven bij 140km/h. Dus jullie raden het al. Ik kan er vanuit gaan dat er minimaal een aantal al dan niet alle kleppen van de 1.8t krom/stuk zijn.

 

Zijn er mensen hier op ons mooie forum die een idee kunnen geven wat zo een geintje kan gaan kosten?

 

Dan weet ik of ik naar een ander blok of andere auto moet gaan kijken.

 

Mvg,

 

Leo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Rubber verouderd ook als je het op de plank in de schuur bewaard.

Dus km is een extraatje daar slijt ie zeker van..

Dit is ook de rede dat sommige autobanden webshop de banden heel goedkoop kunnen aanbieden. Als je dan naar de dot code kijkt dan hebben ze al een aantal jaar in de opslag gelegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dit is ook de rede dat sommige autobanden webshop de banden heel goedkoop kunnen aanbieden. Als je dan naar de dot code kijkt dan hebben ze al een aantal jaar in de opslag gelegen.

Ben ik niet helemaal met je eens.

Ik bestel bij oponeo en krijg banden die nog geen 8 weken oud zijn. Ik krijg eerdaags 4 binnen voor de kia. Ga het posten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hé mannen.

 

Afgelopen week heb ik heerlijk mogen genieten van de sneeuw in Oostenrijk.

 

Helaas heeft op de terugweg de distributieriem de geest gegeven bij 140km/h. Dus jullie raden het al. Ik kan er vanuit gaan dat er minimaal een aantal al dan niet alle kleppen van de 1.8t krom/stuk zijn.

 

Zijn er mensen hier op ons mooie forum die een idee kunnen geven wat zo een geintje kan gaan kosten?

 

Dan weet ik of ik naar een ander blok of andere auto moet gaan kijken.

 

Mvg,

 

Leo

je hebt pb @@LeovanderMeer

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@IHC966

 

Ook bij jouw V6 is dat zo.. 120.000km of ca 10 jaar

 

 

De (vooral) Duitse webshops hebben bij hardlopende maten vaak wel jonge banden, andere maten die wat minder voor komen  zijn vaak wel 1 tot 1,5jr oud..
Ik ben aangesloten bij enkele van die sites als montagepunt en kijk altijd even naar de DOT-code

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@IHC966

 

Ook bij jouw V6 is dat zo.. 120.000km of ca 10 jaar

 

 

De (vooral) Duitse webshops hebben bij hardlopende maten vaak wel jonge banden, andere maten die wat minder voor komen  zijn vaak wel 1 tot 1,5jr oud..

Ik ben aangesloten bij enkele van die sites als montagepunt en kijk altijd even naar de DOT-code

Kan ik er weer een jaar of 9 tegenaan. Maak namelijk niet zoveel kilometers per jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden