Ga naar inhoud
  • 0

Database verlaging 3C variant


Procaliber

Vraag

Ik ben aan het kijken welke verlaging ik het mooiste vind voor mijn Passat. Nu vraag ik me af met welke verlaging jullie rijden en hoe comfortabel dat is.

Nu kon ik er geen topic over vinden waar alles verzameld is zodat je gemakkelijk kunt kijken wat je mooi vind staan.

Het zou dan handig zijn om er dan een foto bij te doen en info zoals hoe verlaagd, het merk, hoeveel mm verlaagd en hoe comfortabel het is.

 

Alvast bedankt!

aangepast door starsky
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hier AP schroefset met ca 40mm rondom. Comfort blijft meer dan acceptabel.

 

Ik zou bij een B6 een schroefkit plaatsen omdat je de gewenste hoogte zelf kunt bepalen. Er kan wat hoogte verschil tussen voor en achter zitten en dit kun je op deze manier corrigeren. Mijn B6 had ook een 40mm vaste verlagingsset en bij de B6 stond de voorkant altijd net iets hoger wat et miz niet heel fraai uit zag.

 

Mijn B6

94d877663697b53b67e5d1c48a1ddf84.jpg

 

Mijn B7

8282605bd731b13439bdce31cb2d9cfd.jpg

 

83ecb760b67371b565fa6c844dcb7b41.jpg

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Denk dat ik eens een set verlagingsveren op de kop moet tikken. Die 3 cm maakt toch een heel verschil t.o.v. de standaard veren.

 

De Interlagos velgen liggen al klaar in de garage. Nu nog zomer weer.

 

Grt

D.

aangepast door DVdH
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Denk dat ik eens een set verlagingsveren op de kop moet tikken. Die 3 cm maakt toch een heel verschil t.o.v. de standaard veren.

 

De Interlagos velgen liggen al klaar in de garage. Nu nog zomer weer.

 

Grt

D.

Ja de verlaging heeft een heel verschil t.o.v de standaard ik ben er blij mee en is ook niet hinderlijk met de caravan mids je de auto goed wat niet heb gedaan op de heen weg terug weg wel goed gedaan

57ff9ae8613d5c771ff0e5a9e4c75a84.jpg

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

AP schroefset met andere achterveren van KEAN Suspensions (voor net dat beetje extra omlaag, kan zelfs nog lager achter, vooraan is het laagst zo).

Voor mij persoonlijk is het comfort goed, alleen is het altijd wel opletten als je zo laag rijdt dat je niks beschadigd van de bumpers en onderkant.4a92e024d2632f796972eaf69b0526dc.jpgc07321841a12792b65680be0396384ff.jpg478b2f4a274103e4c73ee257c83d9bf2.jpg

 

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI SCL-L21 met Tapatalk

 

 

Wat voor velgen zijn dit? lijkt echt goed! ben zelf op zoek naar rotors alleen dit is wel optie :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zit er toch aan te denken mijn 3C 4M iets te verlagen.. een 30 - 40mm, zodat ik de originele schokbrekers kan behouden. Nu valt het me op dat bij de Eibach pro kit 30-30 de voorkant toch iets hoger staat dan achter. Ik ben benieuwd naar foto's van voor en na voor veren die jullie geplaatst hebben, met de bijbehorende kit :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden