Ga naar inhoud

Passat 3c mod's


passatjuh87

Aanbevolen berichten

Zo vandaag het hemel aangepakt vanmorgen er uitgehaald dat ging best makkelijk op YouTube beetje filmpjes gekeken hoe je het beste kon beginnen

 

En toen na wat schroeven en stekkertjes los halen had ik het hemel er uit

 

f7873dab7ce43f1dd6aaa2f488996320.jpg

 

Daarna begonnen met bekleden

Man man man wat een pleuris werk ????????????

In het verleden heel wat golfjes 1 en 2 en 3 gedaan ook een poli stijlehek en een ford capri en Mn chevy van tot 3 keer toe

Maarzo een Passat valt niet mee 5 uurtjes over gedaan maar het resultaat mag er wezen ????????

 

9b666f8c2e67df2ac223a27f658509ad.jpg

 

Morgen zet ik m er weer in nu geen zin meer ????

 

Ook heb ik besloten om Mn dak rail er af te halen en de gaten in t dak dicht te lassen zoek bog iemand wie dat kan en wil en als de rest gespoten wordt het dak ook gelijk mee te doen

Ik vind het echt onwijs gaaf zonder de dakrail ???????? nu is bekent dat ik een paar steekjes los heb maar goed ????

 

4e9589240b617502e8daf877ab05e2c9.jpg

 

Eind resultaat hemel zal ik morgen foto's van maken ????

 

Gr Michael

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@Passat Rdi ziet er netjes uit hè

Indd met dakrails is mooi maaaar dat heeft iedereen al ????

Ik wil anders als anderen ???? En ik vind het echt niet mis staan zonder

 

@@dieseltje

Voorlopig geen zin had vanmiddag al een beetje spijt dat ik er begonnen was vanwege de kou en Mn hand werkt niet echt mee waardoor het lastiger gaat maar van het voorjaar ben ik niet de beroedste om joun hemel ook te doen het is wel veel werk hoor ????

 

Gr Michael

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel een dak hemel zwart mod dag komen

 

Rachid heb je genoeg kip!!!

 

 

Ziet er donders goed uit zonder de rails en zwarte hemel staat onwijs mooi

dan mag iedereen wel een hotel boeken ???????? als ik er meerdere mag gaan doen en neem dan ook een hele kippe ren mee voor de bbq ????
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ik toch zo bezig ben om t dak glad te maken

Zou ik t mooiste vinden als die haaie vin antenne ook van t dak verdwijnt

 

En dan een antenne aan de binnen kant van Mn achter ruit plakken maar kan ik zon antenne gewoon doorkoppelen aan de bestaande kabel ?

 

Wil uiteraard niet achteruit gaan op het bereik van Mn radio en navigatie ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ik toch zo bezig ben om t dak glad te maken

Zou ik t mooiste vinden als die haaie vin antenne ook van t dak verdwijnt

 

En dan een antenne aan de binnen kant van Mn achter ruit plakken maar kan ik zon antenne gewoon doorkoppelen aan de bestaande kabel ?

 

Wil uiteraard niet achteruit gaan op het bereik van Mn radio en navigatie

Goed bezig man!

Ben bang dat de haaievin opofferen ten koste zal gaan van je ontvangst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm oké

Hoe zit het bij de Passat cc dan die heeft er geen en bij de b8 is ie ook verdwenen dus er moet wel een oplossing zijn

Nee hoor, beide modellen hebben een antenne op het dak wanneer er een navigatie, telefoon of standkachel met ab in zit.

 

Alleen de 3C sedan heeft nooit een spriet op het dak, maar die heeft alle antennes in de achterruit zitten, ook voor navigatie, telefoon. Dit kan je zelf niet of nauwelijks namaken en ik zou zeker de dakantenne laten zitten als je bluetooth module in de auto hebt die de buitenantenne gebruikt. De navi antenne is eventueel te vervangen door een GPS muis die je achter de snelheidsmeter legt.

 

Mbt tot je dakrails, waarom plaats je geen B8 rails? Die liggen helemaal vlak op de auto en dat ziet er mooi uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt gewoon aftermarkt antenne's kopen en die aan de radio koppelen. De GPS antenne heeft een magnetische deel die je zo op aan t chassis van bijv. dashboard kunt klikken. Ontvangst is goed. Heb meerdere keren zo de antenne geplaatst voor mensen die geen haaievin hebben, maar wel een navi in de auto wilden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, beide modellen hebben een antenne op het dak wanneer er een navigatie, telefoon of standkachel met ab in zit.

 

Alleen de 3C sedan heeft nooit een spriet op het dak, maar die heeft alle antennes in de achterruit zitten, ook voor navigatie, telefoon. Dit kan je zelf niet of nauwelijks namaken en ik zou zeker de dakantenne laten zitten als je bluetooth module in de auto hebt die de buitenantenne gebruikt. De navi antenne is eventueel te vervangen door een GPS muis die je achter de snelheidsmeter legt.

 

Mbt tot je dakrails, waarom plaats je geen B8 rails? Die liggen helemaal vlak op de auto en dat ziet er mooi uit.

De b8 rails heb ik ook al wel na gekeken

Dat is ook nog een optie maar heb me er nog niet in verdiept of het ook past ja of nee

 

Voor de antenne ga ik nog informeren bij de Vw er moet een andere optie zijn laat hem voorlopig nog zitten als er geen goede optie is laat ik m ook zitten ????

 

Gr Michael

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt gewoon aftermarkt antenne's kopen en die aan de radio koppelen. De GPS antenne heeft een magnetische deel die je zo op aan t chassis van bijv. dashboard kunt klikken. Ontvangst is goed. Heb meerdere keren zo de antenne geplaatst voor mensen die geen haaievin hebben, maar wel een navi in de auto wilden.

Welke zou jij aanraden heb je dit ook eerder gedaan bij een passar b6 met een rns 510 ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden