Ga naar inhoud

Passat 3c mod's


passatjuh87

Aanbevolen berichten

Die labels zijn nu zwart semi gloss van motip daar voor eerst plastic primer jet werkt heel goed ziet er ook netjes uit maar de handgrepen weet ik niet of dat wel blijft zittten

En als ik die orgineel kan vinden net zoals de binnen verlichting dan zit er kleur verschil in dus zou ik het liefst alles orgineel hebben als ik het kan vinden uiteraard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Coating van de voor zijraam dat was een groen gecoate ruit en heb ik verwijderd met Een scheermes

 

Ik heb zwarte folie weer gebruikt als je de Coating laat zitten krijg je een hele rare kleur en je bent een heel stuk te donker

Nu alleen met de folie ben ik maar iets te donker ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yup krassen kunnen ook in de Coating komen een de bestuurders kant bij mij is zelfs een stukje weg

 

Maar ook in de Coating zit verschil in volgens mij maar daar heb ik geen ervaring mee wat een goede kwalieteit is en wat niet

 

Wat er bij mij op zat ging er vrij makkelijk af

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo vanmorgen maar is even de bestuurders kan af gemaakt met tinten ????????

 

3d5857e1d37843410edb41b47c4a56b5.jpg

 

Ook heb ik de dubbele kenteken plaat houder er af gehaald keal keal keal dat leek wel koeien vanger van een Scania zo groot ????????

Nu weer netjes strak ????

 

60a143c01775ca4fcca8aece7880408d.jpg

 

En tot slot nieuwe knippers in de bumper aangezien de oude net aquariums waren ????

Nu netjes nieuw smoke ????

 

1ac7818741b3e758491fdf025b63f146.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal ze vanavond efkes plaatsen. Zag net dat ik m'n foto's hier van niet meer hebt, dus zal even verse maken straks.

 

Osmrk led drl dagrijverlichting met auto dim/OFF controle turn licht op/off schakelaar voor Volkswagen VW Passat B6 R36 3C

http://s.aliexpress.com/mEBNJn2m?fromSns=Kopiëren naar klembord

(from AliExpress Android)

aangepast door Passat Rdi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig heb precies hetzelfde gedaan ook een aquarium knipperlicht . Hopelijk blijft deze wel goed. Dit is al het 3e originele vw knipperlicht in een jaar.

Het beste kun je het afdichtingsrubber om de lamphouder even schoonmaken en lichtjes invetten.

Omdat het rubber niet goed aansluit krijg je dus vocht in de knippers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal ze vanavond efkes plaatsen. Zag net dat ik m'n foto's hier van niet meer hebt, dus zal even verse maken straks.

 

 

 

Osmrk led drl dagrijverlichting met auto dim/OFF controle turn licht op/off schakelaar voor Volkswagen VW Passat B6 R36 3C

http://s.aliexpress.com/mEBNJn2m?fromSns=Kopiëren naar klembord

(from AliExpress Android)

Ze zijn wel mooi

Kun je drl ook op oranje zetten of blijft dat wit ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden