Ga naar inhoud

Passat 3c mod's


passatjuh87

Aanbevolen berichten

Je kunt gewoon aftermarkt antenne's kopen en die aan de radio koppelen. De GPS antenne heeft een magnetische deel die je zo op aan t chassis van bijv. dashboard kunt klikken. Ontvangst is goed. Heb meerdere keren zo de antenne geplaatst voor mensen die geen haaievin hebben, maar wel een navi in de auto wilden.

Werkt wel maar je levert aanzienlijk in qua ontvangst tov de haaievin.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat @@dieseltje zegt.

Genoeg aftermarket spul te krijgen (ook kwalitatief goed).

Denk alleen dat @@bm-er aangeeft, ontvangts toch minder zal zijn.

De vraag is natuurlijk wel of je het in dagelijks gebruik gaat merken.

 

Je kunt natuurlijk wat gaan testen. Persoonlijk zou ik de haaievin laten zitten.

Maar dat is mijn mening

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb in de periode 2010~2015 heel wat aftermarkt navigaties ingebouwd. Bij veel de antenne onder t dashboard gebouwd.

Bij één heb ik klachten gehad die slecht ontvangst had. Bleek de GPS antenne slecht te zijn. Nieuwe geplaatst en daarna was t goed.

verschil zal zijn dat de radio 5 of 6 satellieten ziet ipv ca 10.

Je hebt minimaal 3 nodig voor 3D fix.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@passatjuh87 strak zo die hemel, en vooral die rails eraf (had ik ook graag gedaan, dus ben benieuwd hoe je de gaten degelijk kan laten dichtmaken), ik zou de antenne dan ook wegdoen om het geheel af te maken. Ik weet niet hoe de ontvangst zou zijn als je de oem antenne naar de binnenkant (rechts/links achterraam) zou plaatsen, desnoods enkel de binnenkant van de antenne gebruiken zonder de haaienvin bescherming om het liefst onzichtbaar te kunnen plaatsen.

 

 

Haaienvinnensoep gaat er zowieso af net foto gemaakt om het te laten zien hij stoort me nu al ????

 

f55d6e3d13b74e1cf578f97ff1765a5a.jpg

 

Maak even van plaatwerk netjes rondjes en die las ik er in doe het volgende week zelf even mocht las apparaat lenen van een maatje daarna vlak schuren en na de spuiter ????

 

Maar t vinnetje gaat er af ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo vandaag het hemel aangepakt vanmorgen er uitgehaald dat ging best makkelijk op YouTube beetje filmpjes gekeken hoe je het beste kon beginnen

 

En toen na wat schroeven en stekkertjes los halen had ik het hemel er uit

 

 

 

Daarna begonnen met bekleden

Man man man wat een pleuris werk ????????????

In het verleden heel wat golfjes 1 en 2 en 3 gedaan ook een poli stijlehek en een ford capri en Mn chevy van tot 3 keer toe

Maarzo een Passat valt niet mee 5 uurtjes over gedaan maar het resultaat mag er wezen ????????

 

 

 

Morgen zet ik m er weer in nu geen zin meer ????

 

Ook heb ik besloten om Mn dak rail er af te halen en de gaten in t dak dicht te lassen zoek bog iemand wie dat kan en wil en als de rest gespoten wordt het dak ook gelijk mee te doen

Ik vind het echt onwijs gaaf zonder de dakrail ???????? nu is bekent dat ik een paar steekjes los heb maar goed ????

 

 

 

Eind resultaat hemel zal ik morgen foto's van maken ????

 

Gr Michael

Michael kun je deze soort materiaal ook spuiten of niet,wat is raadzaam om te doen.

 

Trekt het verf door de gehemelte heen of niet weet jij mischien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@passatjuh87 natuurlijk wil je ook donkerdere achterlichten in de toekomst met de complete uitvoering guy/wulfke/twan mod...

Je kan al eens proberen de antenne naar de binnenkant te verhuizen om te testen of je goede ontvangst hebt.

 

 

Probeer al met bandeman in contact te komen daar over wil inderdaad de achterlichten met die mod ????

 

Maar denk dat bandeman druk is hij heeft deze week nog niet gereageerd ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden