Ga naar inhoud
  • 0

V-Maxx remset


OmeRoon

Vraag

19 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

@@EdB6CC Wat is het kleinste wiel ( inch ) dat er over past, misschien ook belangrijke info.

Kleinste wiel is 17” ( ook bij R36 remmen), mooiste is een wiel met Et 40. Maar dat is even passen op de setup die ik heb liggen in de schuur. Mocht de achterzijde van de velg/spaak tegen de klauw aanlopen dan er een op maat gemaakte spacer tussen.( heb ik ook wel liggen).

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

aangepast door EdB6CC
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mocht je betere remmen zoeken ik heb nog een set liggen van een R36 geheel kompleet voor en achter met goede originele schijven en remblokken. Dag en nacht verschil met de originele remmerij.

 

Klinkt goed, hoeveel pots zijn die klauwen en dat is plug & play? Hebben we het dan over schijven, blokken, klauwen en remleidingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kleinste wiel is 17” ( ook bij R36 remmen), mooiste is een wiel met Et 40. Maar dat is even passen op de setup die ik heb liggen in de schuur. Mocht de achterzijde van de velg/spaak tegen de klauw aanlopen dan er een op maat gemaakte spacer tussen.( heb ik ook wel liggen).

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

 

Klinkt ook als een optie! Ik heb momenteel (nog) originele 17" Phoenix velgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Klinkt goed, hoeveel pots zijn die klauwen en dat is plug & play? Hebben we het dan over schijven, blokken, klauwen en remleidingen?

Zie: http://link.marktplaats.nl/m1242104560?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

 

Kan zo gemonteerd worden onder je auto. Heb ik onder mijn Passat uitgehaald bij verkoop. Wordt zelden aangeboden deze set.

aangepast door BraboPassat
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zie: http://link.marktplaats.nl/m1242104560?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

 

Kan zo gemonteerd worden onder je auto. Heb ik onder mijn Passat uitgehaald bij verkoop. Wordt zelden aangeboden deze set.

Niet verkeerd bedoeld maar is het niet gewoon exact hetzelfde als van een r32? Heb ze namelijk ook onder mijn passat v6

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Niet verkeerd bedoeld maar is het niet gewoon exact hetzelfde als van een r32? Heb ze namelijk ook onder mijn passat v6

 

Klopt idd, R32 R36 en eerste generatie R20 is allemaal 345x30 en enkel zuiger remklauw

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Volgens mij is het ook 3.2 set als ze onder een r32 of r36 vandaan kwamen hadden ze namelijk blauw geweest. Maar is inderdaad wel het zelfde setje alleen ongespoten.

R20 was geleverd in zwart en rood

Heb ook nog een zwarte set R20 liggen voor het geval de CC nog eens van eigenaar gaat wisselen

0a82cd0ef03e4434e0122b6f09cadcb8.jpg

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Set komt van een Passat R36 heb ze hierzelf van gedemonteerd. Achterremmen zijn ook groter dan origineel.

Heb je ze zelf dan ook zwart gespoten?

Een R36 en golf R32 hebben ze namelijk standaard blauw. En de achterschijven zijn idd groter nml 310x22

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb je ze zelf dan ook zwart gespoten?

Een R36 en golf R32 hebben ze namelijk standaard blauw. En de achterschijven zijn idd groter nml 310x22

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Komen onder een Passat CC 3.6 uit dacht dat dit een R36 was maar dat is schijnbaar dus niet zo.

aangepast door BraboPassat
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden