Ga naar inhoud
  • 0

Uitlaatsysteem aanpassen?


GewoonJoey

Vraag

Beste allemaal,

 

Op mijn lijstje staat onder andere het aanpakken van het uitlaatsysteem.

Ben nog heel erg aan het twijfelen over welke onderdelen ik zou willen gaan vervangen.

 

Nu was ik wel benieuwd of er iemand hier wat mijn zijn uitlaat systeem heeft gedaan en wat dit voor resultaat heeft gehad.

Misschien wordt het dan wat makkelijker met kiezen wat ik ermee moet gaan doen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Wat wil je inderdaad bereiken is inderdaad wel een beetje de vraag die je jezelf moet stellen. Ik heb zelf geen aanpassing gedaan maar ik weet dat Simons en Milltek toch wel twee grote spelers zijn op dit gebied. Er zijn ook genoeg youtube filmpjes over te vinden. @@EdB6CC heeft een Simons uitlaatsysteem. Misschien dat hij eventuele vragen kan beantwoorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Iets te vlug geweest met plaatsen zie ik wel..

Helemaal vergeten mijn eigen doel te vermelden.

 

Wat ik zelf eigenlijk wil behalen met het aanpassen is een wat dieper geluid en ik zou graag mijn "DSG farts" versterken.

 

Er wordt geroepen dat in principe alleen een down pipe voldoende is maar sommige beweren ook weer dat de hele uitlaat vervangen moet worden.

 

Youtube heb ik bekeken maar hier valt weinig info uit te halen over wat er onder zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

redelijk goed te doen qua km's

 

Jessy's Custom Exhausts

 

Adres: Minervum 7432, 4817 ZG Breda

 

Openingstijden:
Gesloten ⋅ Opent op wo om 09:00
dinsdag 09:00–17:00 woensdag 09:00–17:00 donderdag 09:00–17:00 vrijdag 09:00–17:00 zaterdag Gesloten zondag Gesloten maandag 09:00–17:00
Een bewerking voorstellen
Telefoon: 06 10222966
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo Joey,

Ik heb de downpipe van Miltek met een 200 cells kat en de dempers van Simons. Hele systeem is 76 mm (3”)

Mijn doel was een uitlaat die ik hoor wanneer ik gas geef en bij constante snelheid zo goed als stil. Met andere woorden het systeem heeft een iets zwaarder geluid en bij overschakelen van dsg hoor je lichtelijk verandering van geluid. Ik wilde juist geen ploffen bij overschakelen. Mijn doel is met deze setup prima bereikt.

Downpipe ongeveer €900 of 2dehands en Simons tussen en einddemper iets van €525.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden