Ga naar inhoud
  • 0

Niet onthouden stoelverwarming aan


francisco

Vraag

Hallo allemaal,

 

Mijn probleem krijg ik niet opgelost en op het net krijg ik niet echt mijn antwoord gevonden. Ik ben van Gen1 naar Gen3 climatronic gegaan. Fabriek af is de B6 uit 2006 geleverd met stoelverwarming (ideaal met mijn spieren en slechte rug). Met de oude Gen1 stond de stoelverwarming op stand 5 (scrol wieltje) en het was altijd lekker warm. kwam ik de volgende dag weer in de auto, ging de stoelverwarming vrolijk verder.

 

Na de gen3 ombouw staat standaard de stoelverwarming uit (de overige opties onthoud hij weer wel) Ik kan natuurlijk wel elke keer op het knopje drukken maar dit kan toch wel anders ;-) 

 

Ik had een iets gevonden op het net: klik Maar dan loop ik weer tegen onderstaand probleem aan:

 

Ik heb een VCDS 12.12 china edition ;-) En krijg bovenstaand niet werkend, sterker nog via "09 - Central Electronics", Byte 22 is er geen Bit 2.! Handmatig 1000101 in kloppen accept hij niet.

 

Poging 2, "Module 8, Auto HVAC" daar krijg ik de melding dat de module niet reageert.

 

Wat doe ik fout of wie kan mij verder helpen.

 

Alvast bedankt

Frank

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Idd dat vond ik ook op dat linkje: Go to Control Module 8, Auto HVAC:   

 

SNAGHTMLb10a118_thumb.png

 

 

 

 

Maar als ik naar 8, Auto HVAC ga krijg ik de melding dat de module niet reageerd.

 

Sterke ik kan niks uitlezen in 8, auto HVAC

aangepast door francisco
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden