Ga naar inhoud
  • 0

interieur verlichting doet het niet meer


a.v

Vraag

Hoi allemaal,

 

Ik wilde mijn lampje in de kofferbak vervangen, het brande nog wel maar ik wilde er een nieuwe in doen.

Maar dat is niet goed gegaan,lampje brandt niet,ook de binnenverlichting,spiegelverlichting en de 230 aansluiting doen het niet meer.

 

Vandaag naar de vw dealer geweest,zekeringen gemeten,uitgelezen maar niets gevonden,uur werk a 124 euro maar geen werkende verlichting helaas.

Ze kunnen verder zoeken en alle oude storingen wissen maar geven zekerheid,kan wel een dag duren,reken dan maar uit wat dat gaat kosten.

Iemand een idee,het gaat om een passat cc 1800 uit 2009

 

Groet Andre,

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Vreemd dat VW dealer niets vind.

Ik kwam exact hetzelfde tegen (eigen schuld-Lampje willen wissel kofferruimte en kortsluiting gemaakt)

Eerst maar alles opzoeken en ook in handleiding gezocht, nergens een oplossing...

Ook bij mij brandde geen enkele binnenverlichting meer.

Zekeringkast links (kant bestuurder) zou zekering 14 (5A) de veroorzaker zijn... bij mij was het echter zekering 15 die doorgebrand was.

Vervangen door nieuw exemplaar (mini-steekzekering 5A) en...

Ja hoor alles werkt weer!

post-27222-0-97954700-1520160293_thumb.jpg

aangepast door PatrickDS
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi allemaal,

 

Ik wilde mijn lampje in de kofferbak vervangen, het brande nog wel maar ik wilde er een nieuwe in doen.

Maar dat is niet goed gegaan,lampje brandt niet,ook de binnenverlichting,spiegelverlichting en de 230 aansluiting doen het niet meer.

 

Vandaag naar de vw dealer geweest,zekeringen gemeten,uitgelezen maar niets gevonden,uur werk a 124 euro maar geen werkende verlichting helaas.

Ze kunnen verder zoeken en alle oude storingen wissen maar geven zekerheid,kan wel een dag duren,reken dan maar uit wat dat gaat kosten.

Iemand een idee,het gaat om een passat cc 1800 uit 2009

 

Groet Andre,

Hallo,

 

Beetje laat,maar daar ben ik weer. 

Storing inmiddels opgelost,was een kabelbreuk in de kofferbak deksel,daardoor massa probleem.

Kwam met mij klacht bij een garage,en niet de vw dealer,hij zei gelijk dat het waarschijnlijk de kabelbreuk was.

Dus prima monteur en dat voor maar 37.50 euro per uur en rdw erkend.

Bedankt voor jullie reactie,

 

Gr. Andre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden