Ga naar inhoud
  • 0

Radio DYNAVIN DVN 6201 N6.


Tonypassat

Vraag

Heren en dames,

 

Ik heb een vraag, momenteel heb ik een MFD-D type 1 in mijn Passat uit 2003.

 

Deze radio wilde ik heel graag omdat deze zou gaan werken met mijn klokkenhuis (nav & radio info), helaas heb ik het na maanden zoeken en denken opgegeven omdat hij niet wilde werken en ben ik dus opzoek gegaan naar een andere radio.

 

Nu heb ik de DYNAVIN DVN6201 kunnen vinden voor een mooi bedrag, hier word het volgende vermeld:

 

* Overname stuurwielbediening
* Overname Boordcomputer inclusief MFD scherm
* Overname climate control
* Overname originele versterker VW
* Overname Parkeersensoren

 

Persoonlijk denk ik dat je hiervoor canbus nodig hebt, ik neem aan dat mijn passat hier over beschikt omdat ik officieel een MFD-G versie nodig heb??

 

Kunnen jullie mij hier een beetje in sturen / helpen, is het in dit geval gewoon plug en play of kan dit zwaar gaan tegen vallen?

 

Linkadv: http://www.inbouwnavigatie.com/vw-navigatie/radio-navigatie-vw-bora-dvd-parrot-usb-ipod-tmc

(Er staat Bora, maar dit model past ook in een Golf, Passat, T5)

 

Ik hoor graag van jullie,

 

Tony.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

ik betwijfel of dit gaat werken. sowieso parkeersensoren niet want dat is pas mogelijk als je een 3C hebt met OPS module.

kun je m bij een winkel kopen? eerst testen of t werkt

Er zit nl verschil in canbus. Bij de 3BG is dat TP1.6 en de huidige generatie werkt met TP2.0  (tp = transport protocol)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik betwijfel of dit gaat werken. sowieso parkeersensoren niet want dat is pas mogelijk als je een 3C hebt met OPS module.

kun je m bij een winkel kopen? eerst testen of t werkt

Er zit nl verschil in canbus. Bij de 3BG is dat TP1.6 en de huidige generatie werkt met TP2.0 (tp = transport protocol)

Dat snap ik, echter word er wel mee geadverteerd. Het is inderdaad bij een winkel, maar een bora heeft toch ook nooit canbus gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat snap ik, echter word er wel mee geadverteerd. Het is inderdaad bij een winkel, maar een bora heeft toch ook nooit canbus gehad?

 

Als dit een winkel is in Spijkenisse zal ik er ver vandaan blijven. Slechte service en communicatie en als er wat is wordt je afgeblaft door de eigenaresse.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden