Ga naar inhoud
  • 0

cc bj 2012 parkeersensoren en camera werken niet, optische parkeersysteem niet beschikbaar


gevorgrigorian

Vraag

Hallo allemaal,

 

Sinds kort werken mijn parkeersensoren van mijn cc uit bj 2012 niet meer, de camera doet het ook niet. Ik krijg de melding optische parkeersysteem niet beschikbaar.

Lampje knop parkeersysteem naast versnelling knippert hierbij.

 

Ik heb in een aantal topics gelezen over dit probleem, het kan verschillende oorzaken hebben.

ook iets gelezen over vcds uitlezen?

 is er iemand in de buurt van Breda / Tilburg die mij kan helpen met dit probleem??

 

alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Blijven ze piepen als je de knop in drukt op het midden console, dan is het waarschijnlijk een sensor. Dat de camera niet werkt klopt met deze storing dat was bij mij ook zo.

 

 

Nee ze blijven niet piepen, ik kreeg een lange piep te horen daarna was het weg en bleef het lampje knipperen op de midden console. 

ik heb het laten uitlezen en gaf meerdere sensoren aan ... stuk of 5. lijkt me sterk dat er 5 in een keer niet meer werken.

lijkt meer op een storing in de module denk ik.

tussendoor wil hij wel eens gaan werken en doet alles het weer, en soms valt het weer weg en krijg is de melding optische parkeersysteem niet beschikbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Waar komt die lange piep vandaan?......voor of achter.

 

Luister goed ernaar,denk zelf dat de piep van voren komt en zoja dan is de pieker van achter kapot.

20euro bij de dealer en zit onder je hoedenplank

Beste,

 

die lange piep komt alleen als hij het wel doet en daarna uitvalt, dan krijg ik een lange piep te horen en verschijnt er op het scherm optische parkeersysteem niet beschikbaar.

kun jij mij beter uitleggen over die pieker in de hoedenplank, ik heb hier over gelezen in andere topics.

hoe kan ik dit gaan controleren?

 

Ik heb erop gelet de lange piep komt van achter.

aangepast door gevorgrigorian
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Beste,

 

die lange piep komt alleen als hij het wel doet en daarna uitvalt, dan krijg ik een lange piep te horen en verschijnt er op het scherm optische parkeersysteem niet beschikbaar.

kun jij mij beter uitleggen over die pieker in de hoedenplank, ik heb hier over gelezen in andere topics.

hoe kan ik dit gaan controleren?

 

Ik heb erop gelet de lange piep komt van achter.

 

Als de piep van achter komt, dan is de voorkant onder de stuur, Bij het stuurhuis zit .

 

Google even waar het exact zit of vraag aan de mensen hier die meer weten.

 

Lees het eerst uit voor je iets gaat vervangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden