Ga naar inhoud
  • 0

Open Circuit vs Gloeiplug


essel

Vraag

Door de koude nacht werd ik bij het starten er weer op geattendeerd dat ik toch eens naar mijn gloei circuit moet gaan kijken.

 

Sinds ik de auto in bezit heb staat de volgende melding al in het systeem (voor alle 4 gloeipluggen)

 

005658 - Glowplug for Cylinder 1 (Q10)
               P161A - 000 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 264546 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.11.04
                    Time: 07:14:25

             Freeze Frame:
                    RPM: 903 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.67 V
                    Bin. Bits: 00101111
                    Temperature: 3.6°C
                    Bin. Bits: 10110000

 

 

Wat moet ik hier uit op maken :

  • alle gloeipluggen defect ?
  • of is de bekabeling defect
  • of moet ik het relais vervangen

 

PS. Zijn de gloeipluggen gemakkelijk te verwijderen ?  Ik heb ooit al eens gloeiplug stuk gedraaid, omdet niet los wou komen, en heb toen hoge kosten gehad deze afgebroken plug te laten verwijderen)

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Volgens mij heeft ie ook zo.n kabelboom rails onder de kleppen deksel zal best kunnen dat het daar in zit. Mijn bekabeling was helemaal vergaan door de olie en het plastic brokkelde af waardoor er kortsluiting ontstond of vonk oversprong.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden