Ga naar inhoud

Passat b7 '13 2.0Tdi variant


GlennBE

Aanbevolen berichten

Hallo,vroeg me af of hier  leden zijn die in de omgeving van Zeeland(NL)-Oost-vlaanderen(BE) wonen die mensen of garage's weten die een aantal aanpassingen kunnen doen bij mij Vw passat b7 2.0tdi cr

Het is mijn allereerste Vag dus heb er zelf weinig verstand van.

Dingen die ik wil laten veranderen

Xenon of Led dimlicht

Xenon of Led Bochtverlichting-DRL

Ramen tinten

Een aantal coderingen activeren zoals DRL  laten branden op auto stand(met dimlicht)

 

Alvast bedankt

post-27094-0-45002900-1515014662_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je interesse hebt kan ik VCDS er wel eens aan hangen om te kijken wat ik allemaal kan wijzigen qua codering. Is geen uur rijden gezien ik al weet waar deze foto genomen is. Heb je zelfs onlangs gezien (stond bij de bakker - m'n vrouw was een brood uit de automaat aan het halen )

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat was jij met die felblauwe xenons!Haha ik zei nog tegen men vrouw ,kijk das ook een mooie passat en die lichten zo wil ik het ook;)

Voor mij is dat oke,stuur maar eens een prive berichtje als het je eens past dan spreken we af .

Niet zomaar “een mooie Passat”, dat is de mooiste 3C van Belgie????
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat was jij met die felblauwe xenons!Haha ik zei nog tegen men vrouw ,kijk das ook een mooie passat en die lichten zo wil ik het ook;)

Voor mij is dat oke,stuur maar eens een prive berichtje als het je eens past dan spreken we af .

Dat was mogelijks ik dan, origineel xenon koplampen achteraf ingebouwd. Dus of het (financieel) zo een goed plan is voor je om met mij contact te komen dat laat ik je dan zelf wel beslissen .
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar komt ie dan vanzelf achter. Haha!

 

Ik heb niet oem koplampen ingebouwd bij mijn b7. Niemand ziet dat t geen originele zijn en idd, het lichtbeeld is vele malen beter en helderder. Zijn ook niet goedkoop (€400,- ex xenonlampen/ballasten) maar dat is nog maar een schijntje van oem xenon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet zomaar “een mooie Passat”, dat is de mooiste 3C van Belgie

Is niet omdat ik volgens jouw en mijn mening een mooie zomerset heb dat ik daarom de mooiste 3C heb van België.

Maar laat ons stellen wel de zeker de mooiste 3C van Zelzate .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is niet omdat ik volgens jouw en mijn mening een mooie zomerset heb dat ik daarom de mooiste 3C heb van België.

Maar laat ons stellen wel de zeker de mooiste 3C van Zelzate .

Onderandere maar ook zeker alle andere prachtige opties die je hebt w.o. je stuur... ????
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden