Ga naar inhoud
  • 0

Slechte H7 verlichting 3c


maurice1970

Vraag

Hallo Leden,

 

Ik heb al een tijdje een 3c station van 2007 met H7, en daar zitten een soort lenzen voor. Nu heb ik een paar weken geleden de lampen vervangen omdat er eentje defect was, deze vervangen door Philips xtreme vision H7.

Ik heb toen gelijk alle 4 de H7 lampen vervangen door deze xtreme vision. 

 

Wat me nu opvalt is dat mijn lichtopbrengst een stuk minder is dan voorheen met dimlicht ondanks de xtreme met 30% meer opbrengst! Het groot licht werkt prima.

 

Voorheen had ik osram H7 55w lampjes als groot licht en philips H7 55w als dimlicht, onduidelijk wat voor type lampjes maar niet zo wit als de xtreme en toen was de lichtopbrengst wel in orde.

 

Ik ben bij de garage geweest om de lampen te laten beoordelen of deze misschien verkeerd stonden afgesteld, maar hier was alles goed.

 

Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? 

 

Zijn er misschien led lampen op de markt die geschikt zijn als dimlicht en meer lichtopbrengst genereren?

 

Alvast bedankt voor jullie antwoorden...

 

Gr,

Maurice.

aangepast door maurice1970
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb nu een aftermarket Xenon set erin 6000K. Ben er super tevreden mee.

 

Mijn ballaster rechts is een beetje aan het doodgaan.

Ik overweeg naar een Led Xenon set te gaan

 

Weet iemand welke ik moet hebben? Ik wil niet 1 met ventilator, dat gaat zoiezo niet passen denk k

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ziet er ook goed uit! Lijken wel op de fb die ik heb, alleen ontbreekt t serie nummer.

 

Doen ze t goed? Veel licht en geen storing? Voor die €60,- kun je ook geen gezeur hebben.

Ja, ze werken storingsvrij, geven meer licht dan de Halogeen H7 maar ik vind het lichtbeeld van die lenslampen nog steeds niet om over naar huis te schrijven.

Ik ga er denk ik eens 5000k inzetten, misschien dat dit beter/meer zicht geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden