Ga naar inhoud
  • 0
Jeffrey23

Hulp bij firmware update RNS510

Vraag

Hallo,

Ik heb sinds enkele dagen een Passat 3C met RNS510 navigatie. Kan iemand mij helpen met de update hiervan?

Part number      1T0035680C

HW-version        H04

SW-version        1300

Het liefst in de regio Nijmegen, maar ik ben mobiel :wink:

Alvast bedankt,

Jeffreypost-27092-0-34157700-1514979496_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

• 0

Hey mensen! Ik ben ook naarstig opzoek naar iemand die mijn rns510 kan updaten naar huidige standaard. Is er iemand het liefst in de buurt van limburg die mij daarbij kan helpen? ik heb het zelfde als de meneer die deze post heeft gestart alleen bij hw version heb ik h11 staan de rest is exact het zelfde..

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Is er iemand het liefst in de buurt van limburg die mij daarbij kan helpen?

Neem contact op met Dieseltje

Grappenmaker, die woont in Groningen.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Hey bedankt voor de tip...maar dat ga ik niet doen, ik kan niet leven zonder muziek in me wagen...en ja de piepjes die zeggen dat ik niet weer tegen de bumper van me buurvrouw sta...mijn vorige wagen was een fiat punto..tjah

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Hey bedankt voor de tip...maar dat ga ik niet doen, ik kan niet leven zonder muziek in me wagen...en ja de piepjes die zeggen dat ik niet weer tegen de bumper van me buurvrouw sta...mijn vorige wagen was een fiat punto..tjah

Dan moet je er naar toe rijden.....

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Piepjes hoor je ook zondet radio...

Het is trouwens ook met cd te doen unit updaten

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

@@roelh

t is idd te doen, maar veel grotere kans om je moederbord te brikken, zeker met dit weer. De accu spanning is cruciaal. Ook tuners doen niet voor niets een extra voeding aanleggen als de boel gaan flashen.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Kan trouwens ook de nieuwe systemen vrijschakelen bv discover pro om hem te retrofitten in andere auto. Mocht iemand interesse hebben!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites