Ga naar inhoud
  • 0

Hulp bij firmware update RNS510


Jeffrey23

Vraag

Hallo,

 

Ik heb sinds enkele dagen een Passat 3C met RNS510 navigatie. Kan iemand mij helpen met de update hiervan?

 

Part number      1T0035680C

HW-version        H04

SW-version        1300

 

Het liefst in de regio Nijmegen, maar ik ben mobiel :wink:

 

Alvast bedankt,

Jeffreypost-27092-0-34157700-1514979496_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Heren,

 

Dank voor jullie reacties, ik was zelf ook de weg kwijt over welke versie het is. Maar aan de HW04 had ik ook al het vermoeden van een A of B versie. Maar werd dus inderdaad door het artikelnummer met de C op het verkeerde been gezet.

 

Waar ik naartoe wil met de update? Geen idee, dat hangt er bij voornamelijk vanaf, is het mogelijk maar nog belangrijker, is het zinvol?

 

@ , ik stuur je even een pb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heren,

 

Dank voor jullie reacties, ik was zelf ook de weg kwijt over welke versie het is. Maar aan de HW04 had ik ook al het vermoeden van een A of B versie. Maar werd dus inderdaad door het artikelnummer met de C op het verkeerde been gezet.

 

Waar ik naartoe wil met de update? Geen idee, dat hangt er bij voornamelijk vanaf, is het mogelijk maar nog belangrijker, is het zinvol?

 

@ , ik stuur je even een pb.

@@Jeffrey23 komt goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@, de navigatie werkt top, dank voor de service.

Niets te danken @@Jeffrey23 leuk jullie ontmoet te hebben

 

Nu nog een SSD upgrade en het is helemaal top

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zou mijn RNS510 ook weer eens moeten updaten, is alweer een paar jaar geleden dat ik dat gedaan heb. Nu probeer ik via de Setup te achterhalen welke versie RNS510 ik heb en welke kaart versie erop staat, echter ik krijg alleen te zien welke radio frequenties te kiezen zijn. Is er een andere manier, zonder uit te bouwen om in het systeem te komen?

 

post-11823-0-39002800-1520429656_thumb.jpg

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zou mijn RNS510 ook weer eens moeten updaten, is alweer een paar jaar geleden dat ik dat gedaan heb. Nu probeer ik via de Setup te achterhalen welke versie RNS510 ik heb en welke kaart versie erop staat, echter ik krijg alleen te zien welke radio frequenties te kiezen zijn. Is er een andere manier, zonder uit te bouwen om in het systeem te komen?

 

attachicon.gifRNS510_1.jpg

Als ik dit al zo zie dan hoef je er niet over na te denken om de Firmware te updaten vanaf 4020 staat er nl Versie ipv DAB.

Ook hier ben je welkom mocht je de firmware en kaartupdate uit willen voeren, hoor het wel via PM

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als ik dit al zo zie dan hoef je er niet over na te denken om de Firmware te updaten vanaf 4020 staat er nl Versie ipv DAB.

Ook hier ben je welkom mocht je de firmware en kaartupdate uit willen voeren, hoor het wel via PM

Bedankt voor je aanbod. Ik heb al contact met Alle, die woont wat dichterbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden