Een opvallend dingetje, en vraag me af of het een probleem is cq. zal gaan worden.
Als ik de B7 laat staan tot de volgende ochtend, en de buitentemperatuur is laag (zoiets van 3 á 4°C of kouder) dan duurt het eventjes voordat de startmotor aanspringt. Ik moet de startknop (sleutel) echt 2 seconden ingedrukt houden voordat de startmotor aanspringt. Het is geen echt probleem maar valt me wel op, en vraag me af of hier een conclusie aan te verbinden is? Accu slechter aan het worden? Zit nog de originele in. Bij starten met licht aan zie ik de halogeenlampen een heel klein beetje dimmen.
Opvallend dat het niet gebeurt in deze gevallen:
Laat ik de auto eventjes op contact staan, zonder direct na instappen te starten, dan springt de startmotor direct aan zodra ik de sleutel indruk
Buitentemperatuur rond 8-10°C, start direct
Heeft de auto al eventjes gereden, al is het maar 500mtr, dan start hij daarna ook altijd direct
Vraag
Ramon_Passat_B7
Een opvallend dingetje, en vraag me af of het een probleem is cq. zal gaan worden.
Als ik de B7 laat staan tot de volgende ochtend, en de buitentemperatuur is laag (zoiets van 3 á 4°C of kouder) dan duurt het eventjes voordat de startmotor aanspringt. Ik moet de startknop (sleutel) echt 2 seconden ingedrukt houden voordat de startmotor aanspringt. Het is geen echt probleem maar valt me wel op, en vraag me af of hier een conclusie aan te verbinden is? Accu slechter aan het worden? Zit nog de originele in. Bij starten met licht aan zie ik de halogeenlampen een heel klein beetje dimmen.
Opvallend dat het niet gebeurt in deze gevallen:
Link naar reactie
Delen op andere sites
9 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten