Allereerst iedereen de beste wensen en veel veilige kilometers voor 2018.
2018 een jaar dat voor mij niet spectaculair is begonnen.
ik heb mijn Passat vanmorgen bij de dealer moeten achter laten, met een tot op dat moment onbekende storing.
Vanmorgen ging mijn vrouw met de auto op pad, maar verder dan 100 meter is ze niet gekomen. Gelukkig hebben we nog een Up!, dus kon ze nog wel op tijd naar haar afspraak.
Wat was het probleem?
Eerst wilde de Passat niet starten, maar na even proberen sloeg hij toch aan.
Toen ze wilde wegrijden, begon hij te horten en te stoten en heel erg te roken.
Iets in mij zegt, nee roept foute boel.
Met een beetje voorzichtig rijden, ben ik bij de dealer gekomen. Ze hadden niet direct tijd, dus of ik hem achter wilde laten.
Ze zouden hem aan de diagnose hangen en me op de hoogte brengen van de storing.
Ik moet er nog wel even bij vertellen dat zowel het EPC als motormanagement lampje gingen branden.
Na een uurtje of twee werd ik gebeld door de dealer. Ze hadden het euvel gevonden. Er blijkt één van de verstuivers kapot te zijn. En in plaats dat hij geen brandstof geeft, geeft hij zo'n beetje continu brandstof.
Helaas hadden ze hem niet op voorraad, dus moet ik even tot morgen wachten.
Ben wel heel benieuwd of het euvel daarmee is verholpen.
Vraag
Turboronnie
Hallo allemaal,
Allereerst iedereen de beste wensen en veel veilige kilometers voor 2018.
2018 een jaar dat voor mij niet spectaculair is begonnen.
ik heb mijn Passat vanmorgen bij de dealer moeten achter laten, met een tot op dat moment onbekende storing.
Vanmorgen ging mijn vrouw met de auto op pad, maar verder dan 100 meter is ze niet gekomen. Gelukkig hebben we nog een Up!, dus kon ze nog wel op tijd naar haar afspraak.
Wat was het probleem?
Eerst wilde de Passat niet starten, maar na even proberen sloeg hij toch aan.
Toen ze wilde wegrijden, begon hij te horten en te stoten en heel erg te roken.
Iets in mij zegt, nee roept foute boel.
Met een beetje voorzichtig rijden, ben ik bij de dealer gekomen. Ze hadden niet direct tijd, dus of ik hem achter wilde laten.
Ze zouden hem aan de diagnose hangen en me op de hoogte brengen van de storing.
Ik moet er nog wel even bij vertellen dat zowel het EPC als motormanagement lampje gingen branden.
Na een uurtje of twee werd ik gebeld door de dealer. Ze hadden het euvel gevonden. Er blijkt één van de verstuivers kapot te zijn. En in plaats dat hij geen brandstof geeft, geeft hij zo'n beetje continu brandstof.
Helaas hadden ze hem niet op voorraad, dus moet ik even tot morgen wachten.
Ben wel heel benieuwd of het euvel daarmee is verholpen.
Iemand hier ook ervaring mee?
Link naar reactie
Delen op andere sites
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten