Ga naar inhoud
  • 0

Lekkage?


Johan56

Vraag

Heren, ik kwam er gisteren achter dat de vloerbedekking achter de bestuurders stoel nat is.

Lekkage dus.

Had al een paar weken beslagen ramen bij nat weer zonder dat ik een meter gereden had.

 

Moet nog onder de auto kijken of ik een gat in mijn bodem hebt maar kan het zo zijn dat daar een ontwaterings dop hoort te zitten?

Want kan me niet echt voorstellen dat er een gat in mijn bodemplaat zit zit.

 

Passat v6 4motion automaat bj.2000

aangepast door Johan56
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Lekkage waarschijnlijk opgelost. Ze hebben iets schoon gemaakt, geen flauw idee wat en sindsdien heb ik geen beslagen ramen meer. hou het nog in de gaten want de garage was er niet zeker van dat het de oplossing is maar volgens hun iets wat wel vaak voorkomt bij de VW.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ze hebben iets schoon gemaakt, geen flauw idee wat ...

 

Dus heb je ze ook maar iets betaald maar ze weten niet wat ?

Betaal je altijd als je niet weet wat iemand gedaan heeft ? Ik bedoel je gaat naar een garage, ze zeggen dat ze iets gedaan hebben maar weten niet of het werkt en jij betaald gewoon bedrag XX ?

aangepast door Petroman
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Niet gelijk zo Petroman.

Mijn monteur van garage het hoekje hoeft niet altijd overal geld voor. Koste me dus niks.

En voor alle duidelijkheid, het zijn geen Beun Haas figuren.

Hij heeft wel degelijk precies verteld wat hij gedaan heeft, heb het alleen niet opgeslagen wat dan weer slordig van mij is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ha, ha, was ook niet zo hard bedoeld. Maar soms lees ik dingen en dan denk ik: "verder alles goed"  ??

 

Heel vaak wordt er bij dealers of garages iets vervangen om te kijken of dat de oplossing is. Nee, dan op naar de volgende vervanging.

Natuurlijk wel met rekening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden