Ga naar inhoud
  • 0

Remschijven en blokken


Harrynak63

Vraag

Het zat er al een beetje aan te komen maar het is zover. Mijn B7 1.6 TDI is toe aan nieuwe schijven en blokken aan de voorzijde. Het begint behoorlijk te schuren,

 

Wat denken jullie, moet er al wat meer vervangen worden na 160K? Rubbers, geleidehulzen of iets dergelijks, of zijn alleen schijven en blokken voldoende?

 

Iemand tips over merk (ATE, TRW, Brembo, Bosch), type (gecoat of niet) en leverancier van de schijven en blokken (liefst met kant en klare links)?

Alle info is welkom. Bij voorbaat dank.

aangepast door Harrynak63
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

als je de zoek functie van het forum gebruikt zal je zat tegen komen.

Klopt. Maar ook een hoop ouwe meuk. Ik ben op zoek naar actuele info.

Waar een bepaalde fabrikant jaren geleden uitstekend presteerde maakt ie nu bijvoorbeeld rommel.

aangepast door Harrynak63
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Tussen de hele hoop "meuk" kan je wel kijken naar recente reacties denk ik zo tenzij je gewoon doelt op reacties met voorgekauwde info met linkje erbij..

 

Met de door jou genoemde merken kan je perfect tot stilstand komen, die merken hebben een goede naam en zullen deze na jaren ervaring de opbouw van die goede naam niet zomaar verloren laten gaan.

 

Maar moest het je ondertussen nog interesseren heb ik een complete gecoate set van Brembo en die heb ik van eBay.de gehaald.

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat is altijd een persoonlijke keuze, de een vindt het wat terwijl de andere er dood nog niet mee wil gezien worden. Je krijgt 30% korting bij onze forum sponsor Auto Haas ( VW Dealer  https://www.autohaas.nl/vestigingen/zutphen-volkswagen-autohaas ) ze sturen het ook op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Tussen de hele hoop "meuk" kan je wel kijken naar recente reacties denk ik zo tenzij je gewoon doelt op reacties met voorgekauwde info met linkje erbij..

 

Met de door jou genoemde merken kan je perfect tot stilstand komen, die merken hebben een goede naam en zullen deze na jaren ervaring opbouw van die goede naam niet zomaar verloren laten gaan.

 

Maar moest het je ondertussen nog interesseren heb ik een complete gecoate set van Brembo en die heb ik van eBay.de gehaald.

Een goede naam komt te voet en gaat te paard. :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden