Ga naar inhoud
  • 0

bevestiging voetmatten


wulfke

Vraag

mijn huidig setje voetmatten zijn aan vervanging toe maar deze hebben geen bevestiging of vergrendeling - dus zowel niet de ronde als ovalen versie.

Nu heb ik een setje andere matten besteld en deze hebben een ovalen gat erin. Nu zoek ik dus ook wat hierin past en hoe zit dat bevestigd ?

Als dat achteraf nog te bestellen is dan graag ook het nummer van de ovalen set.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

de matten heb ik ergens anders online besteld, maar ik heb er nu geen bevestiging in zitten dus die moet ik dus nog bestellen.

Deze die in de matten zitten zijn de ovalen versie.

De eerste afbeelding die ik krijg bij het nummer 3D0 898 501B41 dan krijg ik de rond versie te zien, hoe weet ik zeker dat ik de ovalen versie krijg ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
  • 0
Van Google en zoekfuncties moet je me niks meer leren denk ik. Maar ik weet ook al naar uren en uren zoekwerk dat Google ook soms verkeerde weergaves er tussen gooit. Maar ik heb geen etka en wie weet geeft deze meer info prijs dan wat ik kan vinden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Misschien even aan je matten leverancier vragen of hij die clips kan leveren. Zo heb ik dat een half jaar geleden ook gedaan, hij adverteerde alleen met de matten maar kon de bevestiging in de vloermat er voor een paar euro bij leveren.

Bedankt voor de tip !
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De mattenset is binnen,

had de verkoper nog gecontacteerd en zoals Robert aangaf kon de verkoper de passende vergrendelingen er ook probleemloos bij leveren.

Gelukkig want de mattenset die ik binnen kreeg hadden de ronde uitvoering ipv de ovalen zoals werd afgebeeld in de advertentie.

Beetje misleidend dan maar wel netjes opgelost.

 

toch bedankt ieder voor de reacties en de hulp !

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden